کرمانشاه

احداث کارخانه بازیافت زباله

فرماندار اسلام آبادغرب از شروع احداث کارخانه بازیافت زباله این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛افشین کریمی اظهار کرد: پیگیری ایجاد کارخانه بازیافت زباله اسلام آبادغرب با توجه ویژه استاندار و معاونین استانداری به نتیجه رسید و تا هفته‌های آتی ساخت کارخانه بازیافت زباله شهرستان با اعتبار اولیه 13 میلیارد و 500 میلیون ریال در زمینی به مساحت پنج هکتار آغاز خواهد شد.

 کریمی گفت: احداث این کارخانه می‌تواند زباله شهرستانهای اسلام آباد غرب، دالاهو و گیلانغرب را با مرکزیت این شهرستان بازیافت کند.

فرماندار اسلام آبادغرب اظهار کرد: علاوه بر اعتبار تخصیص یافته،  شهرداریهای این شهرستانها باید بصورت تعاونی و با بهره مندی از توان مالی و امکانات خودرویی و دریافت تسهیلات 10 میلیارد ریالی بدون بهره که مختص ایجاد کارخانه بازیافت است، در اجرای این پروژه  که در آمدزایی و اشتغالزایی مناسبی دارد، تسریع ایجاد کنند.
 
وی با بیان اینکه اسلام آبادغرب اولین شهرستانی در سطح استان خواهد بود که کارخانه بازیافت آن احداث می شود، گفت: متاسفانه بدلیل  نبود سیستم بازیافت زباله عرصه زیادی از منابع طبیعی و محیط زیست تخریب و به محل دفن زباله تبدیل می شود و ایجاد این کارخانه  برای این سه شهرستان بسیار ضروری است.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار