المنار فلسطین فاش کرد: هشدار درباره اجرای حملات تروریستی در برخی کشورهای عربی

یک روزنامه فلسطینی به نقل از منابع دیپلماتیک، از وجود هشدارهایی درباره احتمال وقوع حملات تروریستی در برخی کشورهای عربی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوا ؛ روزنامه المنار فلسطین از وجود هشدارهای درباره اجرای حملات تروریستی سخت و دردناک، که به برخی پایتخت‌های کشورهای آسیا رسیده است، خبر داد.

این روزنامه همچنین گزارش داد: وزارت خارجه برخی کشورها به اتباع خود درباره سفر به کشورهای مشخصی هشدار داده‌اند.

 منابع دپیلماتیک به المنار اعلام کردند: این هشدارهای اطلاعاتی، سبب شده است که آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از اتباع خود بخواهند که به برخی کشورهای خاورمیانه شامل ترکیه، لبنان، اردن و عربستان سفر نکنند. هشدارها در ترکیه و عربستان مشخص، اما درباره دیگر کشورها مبهم است.

این منابع بیان کردند: این هشدارها، از وجود شبکه های تروریستی در ترکیه و عربستان و اینکه قصد اجرای عملیات مسلحانه سخت علیه مسئولان ارشد این کشورها، منافع آنها و کشورهای غربی و سفارتخانه ها و شرکتها و پایگاههای نظامی را دارند، حکایت دارد.

منابع دیپلماتیک در گفتگو با المنار فاش کردند: برخی کشورهای منطقه در آستانه حوادث خونین قرار دارند. این حوادث خونین در واقع بازتاب تروریسم پروری و سیاست های تروریستی است که برخی کشورها منطقه و بین المللی، علیه ملتهای عربی به ویژه در سوریه، عراق و یمن دارند.

این رسانه به نقل از منابع دیپلماتیک آورده است: طی هفته های اخیر، دیدارهای اطلاعاتی میان برخی کشورها با هدف دامن زدن به اقدامات تروریستی در برخی کشورها مانند مصر برگزار شده است و قطر و ترکیه از گروههای تروریستی در سینا مصر حمایت می کنند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار