اتفاق جالب در بسکتبال جوانان؛

ضدو نقیض های لیست تیم ملی بسکتبال

محمدرضا بهرامزاد بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان ایران یک روزپیش از بازی های قهرمانی جوانان آسیا اسمش از لیست خط خورد.

محمدرضا بهرامزاد بازیکن تیم ملی جوانان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان: گفت: در تمام اردوهای تیم ملی بسکتبال جوانان حضور داشتم و اسمم در لیست بود و تمام مربیان به من تبریک گفتن که می توانم در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شرکت کنم اما یک روز قبل از بازی، لیست تغییر کرد و اسم من از لیست بازیکنان خط خورد.

وی افزود: دلیل خط خوردن اسمم را از لیست از آقای نوری سرمربی تیم جویا شدم و او اظهار داشت که این تصمیم بائرمن بوده است و می خواهد میانگین قدی تیم را بالا ببرد اما بائرمن این حرف را تکذیب کرد و گفت این تصمیم من به هیچ عنوان نبوده است.

محمدرضا نوری سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان در پاسخ به اظهارات بهرامزاد به خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خط زدن بهرامزاد تصمیم خودم بوده است و من به هیچ عنوان نگفتم که بائرمن خواستار خط زدن وی از لیست است. از میان بازیکنان سه گارد کوتاه داشتم و باید یک نفر را حذف می کردم.اگر هر کدام از این سه نفر را حذف می کردم مسلما ناراحت می شدند.

این تصمیم من بدون قصد و غرض بوده است
نوری بیان کرد: تغییر دادن و حذف و جابه جایی بازیکنان از لیست در اختیار سرمربی است و این تصمیم من بدون قصد و غرض بوده است و واقعا ناراحتم که بهرامزاد از لیست خط خورده است اما باید صلاح تیم را در نظر می گرفتم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار