شیراز؛

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی

افزون بر هشت هزار واحد تولیدی و صنعتی برای دریافت تسهیلات و رونق تولید به بانک ها معرفی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جلسه شورای اداری شهرستان سروستان گفت: به طرح‌ها یا بنگاه هایی که اولویت آن ها مشکل نقدینگی است و در حوزه بازار نیز مشکلی نداشته باشند به شرط بهره برداری این واحدها تا پایان سال تسهیلات اعطا می‌شود.
علی یزدانی افزود : 88 هزار و 325 واحد صنعتی در کشور پروانه‌ بهره برداری دارند که 80 هزار و 487 واحد آن صنایع کوچک و چهار هزار و 362 واحد متوسط است.
مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: در کل کشور چهار درصد از صنایع بزرگ و 96 درصد نیز صنایع کوچک و متوسط که این آمار نشان دهنده اهمیت صنایع کوچک و متوسط است و این واحدها با کوچک‌ترین حمایت و همراهی به چرخه تولید و بهره برداری خواهند رسید.
یزدانی ادامه داد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل و با هر دستگاه اجرایی که مصوبات این ستاد را عملیاتی نکند و همراه نباشد، برخورد می شود.
وی بیاناز جمله تصمیمات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را راه اندازی بیش از دو هزار طرح صنعتی و 33 طرح بزرگ ملی تا پایان سال و هدف گذاری برای افزایش صادرات به میزان 10 میلیارد دلار بیشتر از سال 94 برشمرد.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.