یکی از ارزشمندترین دستاوردهای برنامه «دورهمی» آرامش خیالی است که با دیدن این برنامه کسب می‌کنند.

هاشم رضایت یکی از تهیه‌کنندگان برنامه «دورهمی» در خصوص تاثیرات این برنامه بر مخاطبان به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این برنامه تاثیرات بسزایی روی برخورد مردم و بخصوص آرامش آن‌ها داشته است. برای ما بسیار ارزشمند است که مخاطبانمان با دیدن «دورهمی» از هرگونه استرس و ناراحتی رها می‌شوند و یک ساعت لبخند روی لبانشان جاری می‌شود.

وی درباره ساخت و تولید این برنامه تلویزیونی اظهار داشت: زمانی که به من پیشنهاد تولید این برنامه را  دادند، نمونه کارهای بسیاری را دیدم و با صحبت‌هایی که با مدیر شبکه داشتم، تصمیم به ساخت گرفتیم اما همچنان نگران بازخورد مخاطبان بودیم که خدا را شکر مورد توجه واقع شد و با واکنش‌های بسیار خوبی روبرو شدیم.

تهیه‌کننده «دورهمی» در ادامه در خصوص لوکس بودن دکور برنامه بیان کرد: دکور برنامه لوکس نیست؛ بلکه از فضا و ظروف سنتی استفاده کردیم تا برای مخاطبان جذاب و خاطره‌انگیز باشد.
 
رضایت در پایان در خصوص مدت زمان ضبط این برنامه خاطرنشان کرد: ضبط این برنامه به خواست مردم و مسئولان بستگی دارد و تا زمانی که این نیاز احساس شود، ما تمام قد در راستای تهیه این برنامه تلاش خواهیم کرد.


برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار