دست نشان: دیگر مشکلی برای سرمربیگری ندارم/ کسب سه امتیاز دور از دسترس نیست

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: کارت مربیگری‌ام را امروز دریافت کردم و مشکلی برای کار در لیگ برتر ندارم تیم و امروز 6 عصر اولین رقابتش در لیگ شانزدهم با با صبای قم آغاز می شود.

دست نشان: دیگر مشکلی برای سرمربیگری ندارم نادر دست نشان در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به سازمان لیگ رفتم و کارت مربیگری‌ام را دریافت کردم. همه افرادی که می‌خواهند در فوتبال فعالیت کنند باید تعهد به کار بدهد و این قانونی است که همه جا اجرا می‌شود به حضور علی کاظمی رفتم و در حضور حسین حمیسی برگه تعهد را امضا کردم و کارم را در لیگ برتر با قدرت دنبال خواهم کرد.
 
وی در مورد اینکه تیمش باید در هفته اول لیگ برتر در قم به مصاف صبا برود  افزود: حضور در اولین هفته لیگ بسیار سخت است البته همیشه دیدارهای اول دشواری خاص خودش را دارد و صبا تیم قوی است که از یک مربی خوب بهره می‌برد اما کاش در اولین بازی در خانه به میدان می‌رفتیم. تیم صنعت نفت در بازی مقابل صبای قم 5 بازیکن خود را به خاطر نداشتن کار آی تی سی در اختیار نداریم و عقیل اعتمادی هم مصدوم شده است اما در مجموع تیم یکدست و خوبی داریم و نگرانی نیست.
 
دست نشان در ادامه توضیح داد: بازیکنان در راه اعزام به قم هستند و اولین رقابت شان در لیگ شانزدهم در قم است. 

کسب سه امتیاز دور از دسترس نیست؛برای بقا می جنگیم

دست نشان  اظهار کرد: ساعت 6 عصر امروز مسابقه ما با تیم صبای قم در اولین هفته لیگ شانزدهم آغاز می شود و طی این مدت تمرینات را بی وقفه انجام می دهیم هم اکنون بازی سختی پیش رو داریم و در تهران تیم زیر نظرم به مصاف با صبای قم خواهد رفت. 
 
وی افزود:  بازی سختی است که در خانه حریف انجام می شود و به نظر بنده صبای قم هم تیم  با تجربه ای است اگرچه ما بازیکنان جوان و خوبی داریم  و امیدوارم بازی قابل قبولی انجام شود. 
 
دست نشان در خصوص کارت آی تی سی بازیکنان خارجی تیم صنعت نفت تاکید کرد: تا روز گذشته به خاطر تعطیلات سفارت ها بسته بود و طی دو روز آینده بازیکنان باید نسبت به اخذ کارت آی تی سی خود اقدام کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.