مشهد؛

آغاز به کار کتابخانه و مرکز اسناد مدیریت شهری مشهد

کتابخانه تخصصی و مرکز اسناد مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد در محل تالار این شهر افتتاح شد.

آغاز به کار کتابخانه و مرکز اسناد مدیریت شهری مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر در این مراسم گفت: با توجه به تصمیم‌های اتخاذ شده بین شورای اسلامی شهر مشهد و مدیریت منابع انسانی شهرداری و به منظور جلوگیری از موازی‌کاری و سهولت در دسترسی به منابع کتابخانه‌ای، مرکز اسناد مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد و کتابخانه شهرداری ترکیب و تلفیق شد.

هادی اعظمی تصریح کرد: این کتابخانه با تعداد 20 هزار نسخه کتاب اعم از تخصصی و عمومی، طرح‌های پژوهشی و ... فعالیت خود را با حضور رییس شورای اسلامی، معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها و رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد از ابتدای مرداد ماه 95 آغاز به‌کارکرد.

وی اظهارداشت: برگزاری‌ شب کتاب، رونمایی و معرفی تازه‌‌های کتاب در حوزه مدیریت شهری، نقد کتاب (با حضور مولف و منتقدین و صاحبنظران)، مسابقه کتابخانه و... از جمله فعالیت‌های جانبی این مرکز خواهد بود.

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: این کتابخانه در حال حاضر در ساعات اداری پاسخگوی نیازهای اساتید، پژوهشگران، کارشناسان مدیریت شهری و دانشجویان بوده و در آینده نزدیک در عصرها نیز به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار