کسب رتبه اول تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور/ پرداختن به مقوله ورزش نوعی فرهنگ سازی است

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: کسب رتبه اول تیم بسکتبال این دانشگاه در مسابقات آسیایی از افتخارات بزرگ تیم ملی و کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریم نجفی برزگر معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور صبح امروز در مراسم استقبال از قهرمانی تیم بسکتبال دانشجویی  این دانشگاه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر امر ورزش و زمینه‌سازی فرهنگ آن اظهار داشت: موضوع ورزش یک مسئله کاملاً فرهنگی بوده و سبب تضمین موفقیت جامعه دانشگاهی و کشور می‌شود. 
 
وی بیان کرد: استادان و دانشجویان دانشگاه پیام نور با پرداختن به مقوله ورزش ذهن و روح خود را پرورش داده و این کار سبب می‌شود تا علاوه بر فعالیت‌های ورزشی در مسائل علمی نیز به پیشرفت قابل توجهی در سطح کشور و بین‌المللی دست یابند. 
 
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور یادآور شد: تیم ورزشی بسکتبال این دانشگاه در مسابقات بین‌المللی آسیا با کسب رتبه اول و کسب مدال طلا سهمیه جهانی لیگ را به دست آورد. 
 
در ادامه مراسم نصیرزاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت: در این دوره از مسابقات 13 تیم از کشورهای مختلف حضور داشته که در این میان تیم بسکتبال دانشجویی دانشگاه پیام نور با کسب رتبه اول این مسابقات به صورت رایگان سهمیه لیگ جهانی این مسابقات را به دست آورد. 
 
وی گفت: این موفقیت افتخار بزرگی برای تیم ملی و دانشگاه پیام نور است و این مسئله نشان‌دهنده موفقیت دانشجویان این دانشگاه در حوزه‌های علمی و ورزشی است. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار