بجنورد؛

ارسال 100 مقاله به همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن

100 مقاله به دبیرخانه همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن، در بجنورد ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،رئیس همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن گفت: مرحله داوری مقالات رسیده، در حال انجام است.

احسان عباسی، آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش را دهم مردادماه اعلام کرد و افزود: این همایش در محورهای روش‌شناسی پژوهش ‌های میان ‌رشته‌ای قرآن و سلامت، پیشگیری و درمان از منظر قرآن و سلامت‌، پژوهش ‌های میان رشته‌ای در حوزه قرآن و سلامت روان (حوزه قرآن و سلامت جسم، حوزه قرآن و سلامت معنوی و حوزه قرآن و سلامت اجتماعی) برگزار می ‌شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی خراسان شمالی ایجاد انگیزه عمومی در بین دانشجویان و دانشگاهیان برای تولید فکر و جنبش نرم ‌افزاری مبتنی بر فرهنگ قرآنی و اسلامی و ایجاد انس با مفاهیم والای قرآن کریم را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند مقالات خود را به نشانی‌ اینترنتی Sec.khs@acecr.ac.ir و پست الکترونیکی quranjournal@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه http://quransalamat.ir مراجعه کنند.

عباسی به ضرورت دریافت تائیدیه اعلام وصول مقاله هم اشاره کرد و گفت: به مقالات برتر، کمک هزینه اعزام به عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

آیین اختتامیه همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن، مهرماه در بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.