قمری: برای نظارت روی برنامه رکابزنان المپیکی عازم ریو می شوم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت:همراه با مدیر تیم های ملی برای نظارت روی برنامه های چیده شده رکابزنان المپیکی عازم ریو می شویم.

 خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:وسایل  مخصوص دوچرخه سوارن المپیکی خریداری و آماده شد هم اکنون در اینچئون این رکابزنان در حال رکاب زدن در تور کینگ هایلگ چین هستند وگزارشاتی که به دستم رسیده است نشان می دهد که از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند.
 
وی افزود:شنبه 9 مردادماه به همراه مدیر تیم های ملی(مصطفی چایچی) ساعت چهار بامدادعازم برزیل شهر ریو هستیم و رکابزنان همان روز 10 صبح از چین وارد کشور خواهند شد و از ایران پس از یک ریکاوری کوتاه عازم ریو می شوند.
 
قمری در ادامه بیان کرد:امیدوارم نتایجی که رکابزنان المپیکی 16 مرداد به دست می آورند قابل قبول باشد و با کسب نتایج بهتر نسبت به چهار سال گذشته و ارتقا رکوردهای پیشین به کشور بازکردیم.
 
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص تحویل دوچرخه ها تاکید کرد: دوچرخه تایم تریل امروز از گمرک ترخیص می شود و دوچرخه های جاده را تحویل رکابزنان دادیم همچنین هزینه کل تجهیزاتی که برای المپیکی ها با کمک اسپانسرها تهیه کردیم چهل میلیون تومان شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار