اصفهان؛

قطراتی از خون شما و لحظاتی از وقت شما = نجات جان یک بیمار

مراکز اهدای خون استان اصفهان نهم مرداد برابر با سالروز تاسیس سازمان انتقال خون ایران آماده خونگیری از اهداکنندگان می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول روابط عمومی اداره کل انتقال خون اصفهان با اشاره به سالروز تاسیس سازمان انتقال خون ایران گفت: مراکز اهدای خون استان اصفهان روز شنبه 9 مرداد برابر با شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) آماده خونگیری از اهداکنندگان می باشد.

لطفعلی جعفری افزود: به اطلاع همشهریان محترم میرساند روز شنبه، مراکز اهدای خون استان اصفهان( میدان خواجو عاشق اصفهانی شریعتی خمینی شهر نجف آباد خوانسار- گلپایگان- کاشان- اباذرکاشان - شهرضا نایین) از ساعت 5/7 صبح تا 5/6 بعداظهر آماده خونگیری از اهداکنندگان محترم می باشد.

وی ادامه داد: از همشهریان عزیز درخواست می کنیم که به هنگام حضور در مراکز انتقال خون کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

جعفری درخصوص شرایط افراد برای اهدا خون گفت: افراد بایستی از سلامت جسمانی و روحی برخوردار بوده و از لحاظ سنی افراد 18 سال تمام تا 60 سال و دارای وزن بالای 50 کیلوگرم می توانند در این امر خداپسندانه شرکت کنند و بانوان 3 بار، آقایان 4 مرتبه در طول سال می توانند برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه نمایند.

مسئول روابط عمومی اداره کل انتقال خون اصفهان ادامه داد: از آنجایی که بیش از 97درصد مراجعه کنندگان آقا و تنها 3 درصد بانوان می باشند و باتوجه به حضور پررنگ بانوان در تمامی عرصه ها ازآنان خواستاریم که در این امر مشارکت بیشتری داشته باشند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.