فخرالدینی: مردم مسبب جدایی ام از استقلال را می شناسند

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت:آنهایی که باید بدانند،می‌دانند که چه کسی باعث جدایی من از استقلال شده است و قطعاً مردم خبر دارند این شخص کیست.

فخرالدینی: مردم مسبب جدایی ام از استقلال را می شناسندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد فخرالدینی درباره درگیری با کاوه رضایی گفت: کاوه به سمت هم‌تیمی من رفت و سعی کردم از هم‌تیمی‌ام دفاع کنم.

وی درباره موضوع حضور تماشاگران در ورزشگاه که آن ها را تحریک می کرد، گفت: بازیکنان استقلال آغازگر درگیری بودند و ما نمی خواستیم کسی را تحریک کنیم.امیدوارم هواداران استقلال در بازی‌های بعدی به ورزشگاه بیایند و تیم محبوب خود را تشویق کنند. 

وی افزود:خاطرات خوبم با استقلال هنوز پاک نشده چرا که من برای موفقیت این تیم تلاش خودم را کردم اما الان دیگر در استقلال حضور ندارم.

فخرالدینی درباره مسبب جدایی اش از استقلال اظهار کرد: آنهایی که باید بدانند، می‌دانند که چه کسی باعث جدایی من از استقلال شده است و قطعاً مردم و همه می‌دانند این شخص کیست.( البته فخرالدینی در پاسخ به این که آیا مسبب جدایی اش مهدی رحمتی بوده یا خیر سکوت کرد)

مدافع نفت در پایان در مورد بازی گفت: خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم با 3-2 گل این بازی را ببریم. در نیمه دوم عالی بودیم و استقلال موقعیتی نداشت. به هر حال خدا را شکر می‌کنم که دست کم بازنده با یک تساوی از زمین بیرون آمدیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
خدا خیرش بده..لباس استقلال برات گشاد بود
آخرین اخبار