اصفهان؛

آغاز بازسازی سینما خانواده

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت: با آغاز بازسازی سینما خانواده اصفهان در واقع از نخستین پردیس سینمایی اصفهان رونمایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مصطفی حسینی اظهار داشت: با واگذاری سه سینمای ساحل، فلسطین و خانواده به حوزه هنری این سینماها در نوبت بازسازی قرار گرفتند و سینما فلسطین به عنوان نخستین سینما برای بازسازی و بهسازی انتخاب شد.

وی افزود: سینما ساحل و خانواده جز سینماهای در حال فعالیت هستند اما سینما فلسطین سالها بود کاربری خود را به عنوان سینما از دست داده بود و بر این اساس حوزه هنری تلاش خود را به کار بست تا با بهسازی و بازسازی این سینماها محیط مناسبی را برای استفاده خانواده ها و مخاطبین سینماها در اصفهان ایجاد کند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان تاکید کرد: بازسازی سینما فلسطین اصفهان در مدت سه ماه با تجهیزات روز دنیا در اسفندماه گذشته به پایان رسید و در تاریخ ۲۵ فرودین ماه سال جاری در هفته هنر انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان کشوری پس از شش سال رکود افتتاح شد.

وی با بیان اینکه سینماهای خانواده و ساحل نیز در نوبت بازسازی قرار دارند، افزود: با تصمیمات اخذ شده توسط مسئولان حوزه هنری و توسط موسسه بهمن سبز به زودی این بار بازسازی سینما خانواده آغاز و این سینمای تک سالنی به پردیسی با چهار سالن تبدیل خواهد شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان با بیان اینکه چهار سالن این سینما دارای ظرفیت ۴۲۳، ۱۳۳، ۸۰ و ۶۰ صندلی است، تاکید کرد: اکنون تعداد سنماهای اصفهان به نسبت پایتخت فرهنگی جهان اسلام بسیار کم است و امیدواریم با ایجاد پردیس سینمایی و بازسازی دیگر سینماهای اصفهان به شکل چند سالنه بتوانیم این کمبود را اندکی جبران کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون برای جبران این کمبود برخی فیلم ها به شکل تک سانس روزانه و هم زمان با فیلم اصلی در سینماهای اصفهان اکران می شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.