شیراز؛

پیشرفت 21 درصدی تالار مرکزی شیراز

تالار مرکزی شیراز پس از گذشت پنج سال 21 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است و هم اینک سقف دوم این مجتمع فرهنگی زده شده و کارهای فونداسیون دو سالن نیز انجام شده است.
بهزاد مریدی با بیان اینکه تالار مرکزی شیراز یک پروژه ملی است افزود: سال گذشته از سهم بودجه های ردیف ملی وزارت خانه ای، سه میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت که با تلاش های این اداره کل به هفت میلیارد تومان افزایش یافت.
مریدی اظهارکرد: در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهوری درخواست اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان بودجه برای ساخت این پروژه ارائه شد که امیدواریم با تلاش نمایندگان مردم شیراز در مجلس این درخواست محقق شود.
وی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه فاخر و ارزشمند استان فارس اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان نیاز است که وعده های مناسبی برای تحقق اعتبار لازم برای ساخت این پروژه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالجاری و سال آینده داده شده است.
تالار مرکزی شیراز در شرایطی امروز به عنوان مطالبه اصلی حوزه فرهنگ و ارشاد فارس مطرح می شود که کلنگ احداث آن در اسفندماه سال 1390 با حضور وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زمین زده شد و تا کنون تنها 21 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار