یزد؛

بالابری از جنس فولاد

در فوتبال مریض یزد نقطه ی قوتی وجود دارد که شاید کمتر به آن پرداخته شده باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ظهور ستاره هایی در فوتبال یزد نسبت به قبل به اندازه ای قوت گرفته که شاهد جلب نظر مربیان لیگ برتری به این استعداد ها می باشیم.

احمد نور الهی؛
بازیکن اصالتا شمالی که در رده های سنی فولاد بازی کرد و در نهایت با نظر مثبت علی دایی به تیم محبوبش،پرسپولیس پیوست.وی به همراه مهدی طارمی از ارکان موفقیت قرمزهای پایتخت بود و همین اواخر از چهره های ملی پوش این تیم قلمداد شد.

ابوالفضل علایی؛
جوان فصل قبل فولاد که از ارکان بقای فصل گذشته ی این تیم بود.فصل نقل و انتقالات میدان جنگی برای خرید این بازیکن توسط تیم های لیگ برتری تبدیل شده بود ولی سرانجام قرعه به نام قهرمان ایران،استقلال خوزستان درامد.
قبل از شروع لیگ برتر،بسیاری علایی را پدیده ی فصل جدید لیگ برتر میدانند!

میکائیل ایمن تراج؛
دیگر چهره ی جوان فصل گذشته ی فولاد که در رای گیری دومین دروازه بان برتر لیگ یک اعلام شد.درخشش این گلر بندر ترکمنی انقدر زیاد بود که توجه مجید جلالی را در نیم فصل،فصل قبل برای بازی در تیم سایپا به خود جلب کرده بود.
وی در فصل نقل و انتقالات به تیم متمول خونه به خونه پیوست.

رضا طلبه؛
از استعداد های سالیان نچندان دور فوتبال یزد که فوتبالش به علت برخی تصمیمات غیر فوتبالی تحت تاثیر قرار گرفت.بازیکنی که زمانی کاپیتان تیم ملی امید بود.تیمی که بازیکنانی نظیر حاج صفی،حقیقی،انصاری فرد و..در خود جای داده بود!وی بعد از منحل کردن تیم دوم سپاهان اوج فوتبالش خیلی زود به اتمام رسید.

این مطلب تنها گوشه ای از بازیکنان مستعد فولاد را در خود جای داده بود.

شاید از دست رفتن زمان برای فولاد فرصتی باشد که چهره های با استعداد شهرمان در چنین رویدادی خودنمایی کنند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار