شیراز؛

مخالفان دولت جانب انصاف را رعایت نمی کنند

نمایندگان عالی دولت، استانداران، فرمانداران از دولت در مقابل هجمه مخالفان دفاع کنند.

 
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در نشست فرمانداران استان با اشاره به تهاجم به دولت در زمینه فیش های حقوقی، گفو نمایندگان عالی دولت مسئولیت سنگینی دارند و باید از دولت  دفاع کنند و آنچه که حق است بگویند.

هادی پژ وهش تصریح کرد دفاع البته به این معنی نیست که نقد نشود زیرا نقد اگر نباشد اصلاحی نخواهد بود و نقد را نباید با تخریب یکسان بدانیم. وی با اشاره به اینکه شرايط پيش روي دولت تدبير و اميد بسيار سخت است تاکید کرد اين سختي متاثر از هجمه رقبا، مخالفين و منتقدين دولت است.

پژوهش همچنین با بیان  اینکهه حدود 90 درصد از ايرادات و اشكالاتي كه به دولت وارد می کنند از سر اصلاح، نقد و دلسوزي نيست تصریح کرد  عده اي كمين كرده اند ببينند چه اتفاقي رخ مي دهد تا آن را بزرگ كنند و به عنوان يك بحث جديد در سطح جامعه مطرح كنند،  

وی ادامه داد: آنان جرايد، فضاي مجازي و تريبون ها را به كار مي گيرند و به عنوان ضعف دولت، مي خواهند به جامعه القاء كنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاكيد بر اين كه مخالفان دولت انصاف را رعايت نمي كنند و تا جايي پيش مي روند كه نه تنها به دولت، بلكه به كيان نظام هم ضربه مي زنند؛ اظهارداشت: انتشار حقوق هاي نجومي هدايت شده بود و چيز جديدي نبود كه پنهان بوده باشد و يك عده اي آن را كشف كرده باشند و الآن بيايند از سر دلسوزي فرياد وااسلاما سر بدهند.

پژوهش، با بيان اين كه موضوع فيش هاي حقوقي را آنقدر ادامه دادند كه اعتماد عمومي نسبت به نظام اسلامي را كم كردند و انگشت اتهام به سوي نظام نشانه رفت، تصريح كرد: در اين ماجرا اعتماد عمومي نسبت به مسئولين كاهش پيدا كرد؛ غافل از اين كه اين شيوه عملكرد كليت نظام را نشانه رفته و اعتماد عمومي را از بين برده است. 

وي تصريح كرد: اعتماد چيزي نيست كه بگوييم مدرسه اي خراب شده و ديوارش از بين رفته و آجر جديد مي آوريم و اصلاح مي كنيم؛ ديگر نمي توان براي مردمي كه دچار يك حيرت و سردرگمي در مسائل سياسي و اجتماعي و فرهنگي هستند، توضيح داد كه در جريان حقوق هاي نجومي ضعف دولت فقط اين بوده كه مصوبات دولت گذشته را اصلاح نكرده است و خودش بدعت گذار اين پرداخت ها و مصوبات نبوده و اثر منفي بر پيكره جامعه باقي گذاشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: از طرف ديگر هم دچار تفريط مي شويم و برخي فيش هاي حقوقي با حداقل دريافت اعلام مي كنند كه اين را هم مردم  قبول نمي كنند؛ زيرا حقوق هاي نجومي افراط و حقوق 300 هزار توماني هم تفريط است.

پژوهش، با اشاره به اين كه انتخابات شوراها در پيش است و كار بسيار سخت و پيچيده اي فراروي همه قرار دارد، افزود: هركدام از روستاها مركز حوزه انتخابيه است و جريانات سياسي خيز برداشته اند كه بتوانند كرسي هاي شوراها را به دست گيرند به ويژه در كلانشهرها رفت و آمدهاي سياسي صورت مي گيرد كه ما استقبال مي كنيم و در عين حال با مروري به گذشته بايد آسيب ها را مشخص كرده و اگر در حوزه انتخابيه مشكلي بوده است از هم اكنون به دنبال رفع آن باشيم.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار