اصفهان؛

نصب 12 هزار کارت سفر مطالعه در 600 دستگاه اتوبوس شهری اصفهان

12 هزار کارت سفر مطالعه در حدود 600 دستگاه اتوبوس شهری اصفهان نصب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه دوچرخه از دیر باز وسیله نقلیه شهروندان اصفهانی بشمار می آمد و استفاده از این وسیله نقلیه پاک در جامعه کنونی می تواند کاهش ترافیک، آلودگی هوا و سلامت جامعه را به دنبال داشته باشد گفت: براین اساس در کارت های سفر مطالعه به آموزش استفاده از این وسیله نقلیه پاک پرداخته ایم تا فرهنگ استفاده شهروندان از دوچرخه در انجام کارهای روزمره افزایش یابد.

سعید امامی استفاده از داستان های کوتاه و جذاب با موضوع دو چرخه که مزایای استفاده از دوچرخه را به شهروندان گوشزد می کند را از ویژگی های این دوره از سفر مطالعه عنوان کرد.

وی همچنین یادآور شد، کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان در سال جاری فرهنگ سازی دوچرخه سواری را در راس فعالیت های خود قرار داده است.

گفتنی است، کارت های سفر مطالعه هر ماه با یک موضوع شهروندی در اتوبوس های مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان نصب می شود ومسابقه ای نیز در این کارت ها مطرح شده است که شهروندان با ارسال جواب صحیح به ادمین کانال تلگرام کمیته فرهنگ شهروندی@shahrvandiadmin می توانند دراین مسابقه شرکت کرده و به قید قرعه جایزه ارزنده ای دریافت کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.