تساوی روستوف در شب گلزنی عزت الهی

تیم فوتبال روستوف روسیه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اندرلخت بلژیک به تساوی 2 بر 2 دست یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال روستوف روسیه که سردار آزمون و سعید عزت الهی را در اختیار دارد ، ساعتی پیش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اندرلخت بلژیک رفت و در پایان 90 دقیقه مقابل این تیم به تساوی 2 بر 2 رسید.
 
در دیدار امشب که در ورزشگاه المپیک شهر روستوف برگزار شد ، ابتدا اندرلخت با گل هانیس در دقیقه 3 دروازه روستوف را باز کرد اما در ادامه سعید عزت الهی هافبک ملی پوش کشورمان در دقیقه 16 نتیجه را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز شاگردان رانه ویلر بهتر کار را آغاز کردند و در دقیقه 53 موفق شدند توسط یوری تیلمانس به گل دوم برسند اما این پایان کار نبود و در دقیقه 60 بازی روستوف صاحب یک ضربه پنالتی شد که پولوز آن را تبدیل به گل کرد تا همه چیز به تساوی برسد و تکلیف تیم صعود کننده در دیدار برگشت مشخص شود.

در این دیدار عزت الهی از ابتدا در ترکیب اصلی شاگردان بردیف حضور داشت و در دقیقه 83 جای خود را به ترنتیف داد اما آزمون از دقیقه 56 جای الکساندر بخاروف وارد میدان شد و نتوانست به پیروزی تیمش در این دیدار کمک کند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.