بیرجند؛

سال۹۵ سال پربار در کسب مقام های ورزشی

خراسان جنوبی در سال جاری سال پرباری در زمینه کسب مقام های ورزشی بویژه در رشته های جودو،هندبال و بوکس بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ عجمی نژاد در جلسه هم اندیشی و آسیب شناسی هیأت های ورزشی با حضور کارشناسان حوزه ورزش اداره کل، برگزاری مجامع عمومی سالیانه هیات های ورزشی و توجه به توسعه متوازن رشته متبوع در سطح استان را از مهمترین مباحث ضروری و وظایف هیأت های ورزشی بیان کرد.
وی گفت:برگزاری منظم و برنامه‌ریزی شده دوره های داوری و مربیگری درجه ۳ و ارتقا مربیان ، برگزاری مسابقات استانی قبل از اعزام به مسابقات  کشوری را از دیگر وظایف هیأت های ورزشی عنوان کرد.
وی همچنین پیگیری کارشناسان برای انجام موارد فوق توسط هیأت های ورزشی را خواستار شد.
وی به پتانسیل بیشتر موجود در ورزش خراسان جنوبی اشاره کرد  و افزود: باید با برنامه ریزی، همدلی و تلاش بیشتر اداره کل و هیأت های ورزشی این موضوع محقق شود .
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گفت:با وجود همه کمبود ها، امکانات امروز با سال های دهه های گذشته قابل مقایسه نیست و باید از امکانات  بهره برداری بهتری صورت پذیرد.
عجمی نژاد حمایت های مادی و معنوی از خانواده ورزشکاران،مسئولین و صنایع را از نیاز های قابل توجه جامعه ورزش دانست و افزود:با توجه به نگرش مثبت استاندار به ورزش، امید است اعتبارات استانی سال ۹۵ برای توسعه ورزش افزایش یابد.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.