عضو کمیسیون فرهنگی گفت: اعتماد به متخصصان رشته‌های فرهنگی و سپردن کار ممیزی به افرادی متدین از ولنگاری فرهنگی جلوگیری می‌کند.

سپردن کار ممیزی به افرادی متدین و متخصص از ولنگاری فرهنگی جلوگیری می‌کندحجت‌الاسلام "احمد مازنی" عضو کمیسیون فرهنگی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه گرایش‌های سیاسی مختلف اعضای این کمیسیون بر نگاه فرهنگی‌شان تاثیرگذار است، گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی عموما از جامعه فرهنگی بوده و نگاه‌شان به موضوعات صرفا سیاسی نیست.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در کمیسیون فرهنگی سه کمیته تعریف شده است، تصریح کرد: کمیته فرهنگ‌، هنر و رسانه یکی از کمیته‌‌هایی است که بنده ریاست آن را پذیرفته‌ام.

مازنی سه موضوع را در دستور کار کمیته فرهنگ، هنر و رسانه دانست و گفت: قانون اداره صدا و سیما، قانون جامع رسانه و قانون تجدید نظر در بحث ماهواره‌ها موضوعات مورد بحث این کمیته است.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار داشت: ولنگاری فرهنگی یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در کمیسیون فرهنگی است که باید از دو مسیر با آن مبارزه کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی ادامه داد: اعتماد به متخصصان رشته‌های مختلف فرهنگی و همچنین سپردن کار ممیزی و کنترل بر روی مسائل فرهنگی به افرادی متدین و متخصص از عوامل مهم جلوگیری از ولنگاری فرهنگی است.

مازنی با بیان اینکه متاسفانه برخی شخصیت‌های ارزشمند مجبورند به خاطر معیشت به کنترل افرادی فاقد صلاحیت تن دهند، خاطرنشان کرد: باید به هنرمندان اعتماد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار