مشهد؛

برگزاری هشتمین کنگره بین المللی قلب و عروق در مشهد

هشتمین کنگره بین المللی قلب و عروق با حضور بیش از 400 نفر از جراحان و پزشکان متخصص داخل و خارج کشور امروز در مراسمی در مشهد گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر علمی هشتمین کنگره بین المللی قلب و عروق در این مراسم گفت: این کنگره باهدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در درمان بیماریهای قلبی، توانمند سازی متخصصان داخل کشور و برقراری ارتباط میان متخصصان داخلی و خارجی به همت بیمارستان رضوی مشهد برگزار شده است.

دکتر منوچهر رادپور افزود: 30 نفر از شرکت کنندگان در این کنگره میهمانان خارجی از کشورهای آلمان، انگلیس، آمریکا، ایتالیا، ژاپن، مالزی، ترکیه، هند، مصر، کره جنوبی، ویتنام و ایرلند هستند.

وی با بیان اینکه 251 مقاله به کنگره ارائه شد ،گفت: 241 مقاله از این تعداد به صورت سخنرانی و 10 مقاله در قالب پوستر در سه روز برگزاری کنگره ارائه می شوند.

دکتررادپورگفت: محورهای این مقالات شامل تازه ترین یافته ها پیرامون پیشگیری، تشخیص و درمان بیماریهای کرونری، بیماریهای مادرزادی و دریچه ای قلب و روشهای نوین جراحی و جراحی غیر تهاجمی بیماریهای مادرزادی قلب است.

وی افزود: در این کنگره 14 کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف در زمینه بیماریهای قلب و عروق نظیر اکوکاردیوگرافی سه بعدی، مفاهیم بنیادی پیشرفته اکوکاردیوگرافی جنین، جراحی غیر تهاجمی بر روی قلب جنین و الکتروفیزیولوژی برپای خواهد شد.

دبیر علمی هشتمین کنگره بین المللی قلب و عروق، برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی با محور تجهیزات مورد نیاز در تشخیص و درمان بیماریهای قلب و عروق را از برنامه های جانبی کنگره بین المللی قلب و عروق عنوان کرد.

هشتمین کنگره بین المللی قلب و عروق با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مدت سه روز در بیمارستان رضوی مشهد ادامه دارد.

بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد متعلق به آستان قدس رضوی در زمینی به مساحت 39 هکتار در پنج طبقه از سال 1384 فعال شده است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.