قم؛

نگاهی به بازی دوم برابر اصفهان

تیم والیبال اصفهان دومین حریف تیم نوجوانان قم بود که این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر تیم والیبال اصفهان خاتمه یافت به پایان رسید و این به معنای دومین شکست پی در پی تیم والیبال دختران نوجوان قم در این رقابت‌ها بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ست اول این بازی با برتری قاطع ۲۵ بر ۸ اصفهانی ها همراه بود و قم حتی به امتیاز دو رقمی هم نرسید. در ست دوم اتفاق خاصی در جریان بازی رخ نداد و این بار هم اصفهانی ها ۲۵ بر ۱۲ صاحب پیروزی در این مسابقه شدند. ست سوم و پایانی بازی نیز با برتری ۲۵ بر ۱۰ اصفهان همراه بود.

بازی قرار بود ساعت ۳ شروع شود ولی به دلیل طولانی شدن بازی های قبل  ساعت ۶ آغاز شد. تیم والیبال قم با وجود ۲ مصدوم خود پا به این بازی گذاشت اما تیم اصفهان ترکیب کاملی از تمام پست ها در اختیار داشت .

در این مسابقه  قم بازی را خوب شروع کرد اما با گذشت چند امتیاز اصفهانی ها بازی را به دست گرفتند و بتدریج برتری خود را بر تیم والیبال قم دیکته کردند به عبارت دیگر بازیکنان قم علی رقم تلاش خود در برابر تجربه و دقت بازیکنان تیم حریف بازی را واگذار کردند.

باتوجه به شکست بازی اول برابر البرز و سپس باخت برابر اصفهان، باید نگاه دقیق تری به این نتایج داشته باشیم. شاید در پس زمینه این نتایج ضعیف، عللی مثل جلسات تمرینی کم تعداد تیم اعزامی و بی توجهی به این رده سنی مهم پنهان شده باشد. شکست برابر اصفهان در حالی که قم در این بازی در هیچ یک از ست ها از امتیاز ۱۲ بالاتر نرفته است به خودی خود گویای مشکلاتی است که باید به دنبال راه حلی برای آن بود.

اولین مسابقه تیم والیبال قم در این رقابت ها برابر تیم البرز برگزار شد. مسابقه ای که در آن ، تیم البرز برتر از قمی ها نشان داد و در نهایت توانست در ۳ ست پیاپی تیم والیبال قم را شکست دهد.

در این مسابقات ۱۱ تیم از استان های بوشهر، فارس،هرمزگان، اصفهان، یزد، لرستان، مرکزی، قم، چهارمحال و بختیاری، البرز و کرمان به مدت یک هفته در کاشان به رقابت می پردازند که تیم والیبال نوجوانان دختر استان قم در گروه الف مسابقات در کاشان با تیم های البرز، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و لرستان همگروه است.

۱۱ تیم حاضر در این رقابت ها در مرحله مقدماتی در دو گروه پنج و شش تیمی تقسیم شده اند و تا روز چهارشنبه هفته جاری رقابت های مرحله گروهی انجام خواهد شد. رقابت های مرحله نیمه نهایی روز پنجشنبه و مسابقات فینال و رده بندی نیز روز جمعه برگزار خواهد شد.

قم 3 چهار محال و بختیاری 2 / بازگشت رویایی دختران والیبال قم در کاشان

در این رقابت ها تیم های اول تا سوم هر منطقه به همراه تیم چهارم برتر هر سه منطقه، لیگ دسته یک نوجوانان کشور را برای فصل آینده تشکیل خواهند داد. دو تیم چهارم و تیم های پنجم، ششم و دو تیم هفتم از سه منطقه در دسته دو قرار خواهند گرفت و تیم های بازمانده از این دو گروه دسته سوم کشور را تشکیل خواهند داد.

زهرا مقدمی، ثنا خان بابایی، کوثر علیمرادی، معصومه قاسمی سالک، فاطمه اسداللهی، آیدا زنگنه، فاطمه داوری، زهرا نوروزی، فاطمه کربلایی، عارفه خادم، مرضیه شاه واروقی و فرحناز پناهی فر بازیکنان تیم والیبال نوجوانان دختر قم را تشکیل می‌دهند.

کادر فنی این تیم شامل معصومه دارابی و مهسا آراسته هستند ضمن اینکه لیلا خزایی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کند و مدیریت نماینده قم را بر عهده دارد.

برنامه ادامه دیدارهای تیم قم به شرح ذیل می باشد:

 چهارشنبه ۶ مرداد ۹۵ ساعت ۱۰,۳۰ برابر لرستان

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار