قزوین؛

جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان

در سالگرد ورود آزادگان ، برنامه هاي متنوعي در شهر قزوین برگزار مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان گفته شد : این برنامه های از 23 تا 28 مرداد برگزار خواهد شد.

26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامیست.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در این جلسه گفت : علاوه بر برگزاري چهارده جشن در چهارده محله مختلف ، سه جشن بزرگ هم در پارک هاي ملت ،الغدير وپامچال قزوین برگزار می شود.

وزيري نژاد افزود :  همزمان با پایان مرمت خانه ي پدري مرحوم حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی سید آزادگان در خیابان سپه ، نمايشگاهي از آثار ، عکس ها و مستندهاي ساخته شده درباره ي اين شهيد سرافراز در آن برپا می شود.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين همچنین از برگزاري مسابقه ي ملي تيراندازي با کمان در بوستان باراجين ، مسابقه ي فوتبال در بوستان شقايق و برگزاري مسابقات کتابخواني و شعر و داستان و دلنوشته درمورد"کتاب سيره ي زندگي سيد آزادگان"در شش فرهنگ سرا و کتابخانه قزوین  خبر داد.

محسن قاسمی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین هم در این نشست گفت : آزادگی فرهنگی است که صبر و استقامت و اخلاق در دل آن نهفته است و تمام دستگاه های دولتی باید تلاش کنند تا آزادگان را که الگوهای فرهنگی و ارزشی برجسته ی کشور هستند به خوبی به همه ی مردم معرفی کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.