اسطوره وزنه برداری ایران به المپیک نمی رود؛

نصیری بخاطردرمان کتفش ازرفتن به ریو انصراف داد

پیشکسوت وزنه برداری ،دارنده سه نشان طلا ، نقره و برنز بازی های المپیک به دلیل انجام عمل جراحی کتف نمی تواند کاروان وزنه برداری را در المپیک ریو همراهی کند و به اجبار از همراهی کاروان ایران در ریو انصراف داد.

نصیری بخاطردرمان کتفش ازرفتن به ریو انصراف دادبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد نصیری قهرمان چند دوره جهان و المپیک که قرار بود به همراه تیم ملی وزنه برداری کشورمان به المپیک تابستانی 2016 ریو اعزام شود به دلیل جراحی کتفش ازحضور در این رویداد جا ماند.

محمد نصیری سرشت (متولد  ۱۳۲۴ در تهران) ملقب به «خروس طلایی ایران» و «هرکول ایرانی»، وزنه‌بردار سبک‌وزن ایرانی و صاحب چندین مدال مختلف رقابت‌های جام جهانی، المپیک و آسیایی است. نصیری پرافتخارترین وزنه‌بردار ایران و آسیا به‌شمار می‌ رود و توانسته ‌است ۱۸ رکورد جهانی را به نام خود ثبت کند در ضمن 16 مدال طلا، نقره و برنز قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی، قهرمانی جهان و المپیک را دارد.

وی در سال ۲۰۰۰ ازسوی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری به‌عنوان یکی از۱۰ وزنه‌بردار برتر جهان معرفی شد. اسطوره وزنه برداری کشورمان مدالطلای المپیک 1۹۶۸مکزیکو سیتی، مدال نقره المپیک ۱۹۷۲مونیخ و دارنده مدال برنز المپیک ۱۹۷۶ مونترال است.

نصیری در رابطه با اینکه چه اتفاقی رخ داده که از همراهی با کاروان وزنه برداری در ریو انصراف داد، گفت: سالهای زیادی از ناحیه کتف ناراحتی داشتم و اذیتم می کرد. با توجه به اینکه این درد شدت پیدا کرده بود، ترجیح دادم تا به جای رفتن به المپیک ریو به درمان کتفم بپردازم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار