عیوضی:توجه مسئولان به بخش بانوان قابل تقدیر است

سرمربی تیم آکادمی کمربند سیاه گفت:سطح خوب مسابقات نشانگر توجه ویژه مسئولان به بخش بانوان است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شهلا عیوضی سرمربی اکادمی کاراته کمربندسیاه که از مجموع مدال های کسب شده استان مازندران 1 مدال طلا و 2 برنز را شاگردهای وی در رده نوجوانان و جوانان کسب کردند ، در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص سطح فنی مسابقات بیان داشت :

سطح مسابقات از لحاظ کمی و برگزاری فوق العاده بوده و سعه صدر مسئولین برگزاری با انجام مسابقات رپه شارژ و ویدئو چک و بررسی اعتراضات در اسرع وقت و گذاشتن کوچینگ با توجه به اینکه بار مسئولیت این عزیزان را صدچندان کرده بود نشانگر توجه ویژه مسئولین بانوان و برگزار کنندگان برای انتخاب بهترینها است.

وی ادامه داد : به دلیل آزاد برگزار شدن مسابقات بصورت فراخوان ، شاید از لحاظ کیفی مقداری افت داشتیم که طبیعی است و این امیدواری را به دنبال خواهد داشت که کسی در گوشه و کنار سرزمین عزیزمان ایران بخاطر خیلی از مسائل از قلم نیفتاده باشد و هر کاراته کایی که مدعی قهرمانی و پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی رده های پایه است در این مسابقات شرکت کرده است.

عیوضی افزود : به عنوان مثال فاطمه نجارخطیر هنرجوی آکادمی کمربندسیاه ، علیرغم پیگیریهای من و همسرم به اردوهای قبل که در استان تشکیل شد در کمال تعجب دعوت نشد ! ولی در این مسابقات خوشرنگ ترین مدال و گردن اویز طلا را کسب کرد و تنها طلایی استانمان در رده نوجوانان و جوانان است.

بهترین مربی لیگ جوانه های کشور در سال گذشته ، خاطرنشان کرد : فاطمه خنکدار ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی با اینکه باتوجه به شرایط سنی اش دوباره در رده نوجوانان مسابقه می دهد و عملکرد قابل قبولی چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی بگفته مسئولین حاضر در مسابقات جهانی داشته و علیرغم بی مهری و بی توجهی مسئولین هیات استان مازندران که حتی برای اردوی استان وی را دعوت نکردند ، که این مسئله تاثیر منفی بر روحیه تمام بازیکنانم داشته ولی شکر خدا با درایت همسرم سنسی فرجی و ایجاد روحیه و انگیزه به مدال برنز دست یافت .

عیوضی تصریح کرد : جا دارد از مسئولین و برگزار کنندگان این مسابقات به خصوص نائب ریس محترم فدراسیون کاراته خانم شاه محمدی بخاطر حضور مستمر و دائمی شان در سالن مسابقات باعث نظم بیشتر مسابقات و انگیزه مربیان جوان برای نشان دادن دست رنج و زحماتشان به عالیترین مسئول بانوان شده کمال تشکر و قدردانی راداشته باشم .

همچنین از مسئول کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته خانم لاله خالق به خاطر زحمات وی و برگزاری خوب مسابقات کمال تشکر دارم برگزاری منظم لیگ جوانه ها به طور کامل مشهود بود و این موضوع نیز در پیشرفت هنرجویانم چشمگیر است که جا دارد از وی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم .

وی با اشاره به نایب قهرمانی تیمش در سال گذشته بیان داشت : سال گذشته نائب قهرمان لیگ جوانه های کشور درشمارش امتیاز بایک بازیکن کمتر شدیم همچنین بنده بعنوان بهترین مربی لیگ جوانه های کشور بهمراه کاپ اخلاق شدیم که این خود بیانگر این حقیقت است که اخلاق را سرلوحه کارخویش قرار کردیم.

عیوضی در ادامه گفت:امسال علیرغم ناملایمات و کاستیها و فشارهایی که از زمان به روی کار امدن ریاست محترم هیات استان از نهاد مذکور بر ما روا گشته و اعتراضاتی که به مسئولین داشتیم و متآسفانه تا الان بررسی نشده است ولی اکادمی کمربند سیاه نتایج فوق العاده ایی را با یک طلا و دو برنز در رده نوجوانان در سه وزن بهمراه دو دعوت به اردو داشته است که البته میتوانستیم بهتر و خوشرنگ تر هم باشیم که به طور حتم در مراحل انتخابی با برطرف کردن نقاط ضعف با قدرت به کار خودمان ادامه خواهیم داد .

وی دعوت شده های به اردوی تیم ملی را اینگونه شرح داد :

فاطمه نجارخطیر دارنده مدال طلا مسابقات انتخابی تیم ملی و کاپیتان اکادمی کمربند سیاه در لیگ

فاطمه خنکدار ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی و دارنده مدال برنز مسابقات انتخابی تیم ملی

زهرا یعقوبیان بهترین و امتیازاورترین بازیکن لیگ جوانه ها و دارنده مدال برنز مسابقات انتخابی تیم ملی

نگین درویشی بازیکن لیگ دعوت به اردو

نرگس عیسی پور بازیکن لیگ دعوت به اردو

عیوضی در پایان انتظاراتش را اینگونه بیان کرد :باتوجه به بی مهری ها و بی توجهی های مسئولین استان به مجموعه و هنرجویان من و نادیده گرفتن تلاشهای بی وقفه و نتایج درخشان شاگردان آکادمی در سطوح ملی و کشوری از مسئولین فدراسیون خواهشمندم که توجه بیشتری به تیم و استان ما داشته باشند و راه را برای پیشرفت فرزندانمان هموار کنند.

در پایان از سنسی مرتضی فرجی همسر زحمتکش و فداکارم که در سخت ترین شرایط و مراحل پشتیبان اعضای اکادمی کمربند سیاه و یاورم بوده نهایت تشکر و قدردانی را دارم.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار