اردبیل؛

پایان 33 سال چشم انتظاری خانواده شهید ناصری

نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدای استان اردبیل گفت: پیکر شهید والامقام سید ناصر ناصری پس از 33 سال شناسایی امروز وارد اردبیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، زکی‌الله خوشبخت صبح امروز در جلسه هماهنگی استقبال از شهید والامقام دوران دفاع مقدس سید ناصر ناصری در اردبیل اظهار کرد: با ورود پیکر مطهر این شهید والامقام به اردبیل قرار است امروز برنامه‌های گرامیداشتی برای این شهید والامقام در اردبیل برگزار شود تا بعد از انتقال به خلخال فردا همزمان با آیین عبادی و سیاسی در این شهر یاد و خاطره این شهید والامقام دوران دفاع مقدس گرامی داشته شود.

وی گفت: روز شنبه همزمان با شهادت امام حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر شهید سید ناصر ناصری در زادگاهش هشتجین تشییع شده و به خاک سپرده می‌شود.

نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدای استان اردبیل گفت: با شناسایی پیکر شهید والامقام سید ناصر ناصری قرار است پیکر مطهر این شهید امروز وارد فرودگاه اردبیل شود.

خوشبخت از عموم هموطنان از اردبیل، خلخال و هشتجین خواست تا در استقبال از این شهید والامقام در آیین‌های بزرگداشتی که در اردبیل، خلخال و هشتجین برگزار می‌شود شرکت کرده و حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه با ورود شهدای گمنام و شناسایی شده به کشورمان در مناسبت‌های مختلف استان اردبیل نیز هر از چند گاهی عطر و بوی ایثار و شهادت به خود می‌گیرد، ادامه داد: با هماهنگی کمیته تحقیق و تفحص شهدا عملیات شناسایی و انتقال پیکر مطهر این شهیدان به تدریج در حال انجام است که قرار است با انتقال به استان اردبیل در ماه‌های آینده شهرهای دیگر استان اردبیل نیز میزبان این شهدا و عطر و بوی ایثار و شهادت باشند.

شهید سید ناصر ناصری در سال 62 و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت رسید تا بعد از 33 سال چشم‌انتظاری خانواده این شهید والامقام پیکر مطهر او را پذیرا بوده و در آغوش بگیرند.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار