جوانان ایران آماده رویارویی با بلند قامتان چینی

بازیکنان تیم ملی جوانان بسکتبال کشورمان شرایط با پیروزی مقابل لبنان وضعیت روحی خوبی بدست آوردند و حالا آماده رویارویی با چینی ها هستند.

جوانان ایران آماده رویارویی با بلند قامتان چینیبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان موفق شد در پنجمین دیدار مرحله گروهی با نتیجه 74 - 56 به پیروزی برسد و در مجموع با 3 پیروزی و 2 شکست راهی مرحله بعد شود . 

بسکتبالیست های جوان کشورمان باید در مرحله بعدی به مصاف تیم قدرتمند چین بروند که عملا شانس اول قهرمانی است . 

بازیکنان تیم ملی ایران پیش از رویارویی با چین هر کدام نظرات مختلفی را در مورد عملکردشان در مرحله گروهی و شانسشان در مقابل چین ارائه دادند . 

امیر حسین جعفری ملی پوش جوان کشورمان در خصوص  عملکردشان در مرحله گروهی گفت: خوشبختانه موفق شدیم مقابل لبنان به پیروزی برسیم و از شرایط روحی خوبی برخوردار شویم و عملا 2 شکستمان را فراموش کنیم . 

وی در مورد رویارویی با چین اظهار داشت : در بازی جوانان هیچ چیز مشخص نیست و نمی توان به راحتی گفت  چینی که  همه بازی هایش را برده می تواند مقابل ما که 2 شکست را تجربه کرده ایم به پیروزی برسد . ما ناامید نیستیم و تصور می کنم به برتری برسد . 

ملی پوش کشورمان مشکل اصلی تیم را پرس دانست و عنوان کرد : متاسفانه در کوارتر های سوم با بی دقتی و مشکلاتی که در پرس داریم به راحتی امتیاز ها را از دست می دهیم اما خوشبختانه حالا تمرین می کنیم و امیدواریم که اشتباهاتمان مقابل چین به حداقل برسد. 

احسان صمدی دیگر ملی ملی پوش جوان کشورمان هم در خصوص بازی ها این چنین پاسخ داد: بازی های خوبی انجام دادیم و خوشبختانه در مقابل لبنان ببهتر از همیشه بودیم و تصور می کنم که قسمت بوده تا زود تر مقابل چین قرار بگیرم و ان را حذف کنیم .

وی در مورد شرایط روحی بازیکنان هم گفت: خوشبختانه پس از پیروزی مقابل لبنان همه چیز عالی شد و حالا آماده رویارویی با چین هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار