ساری،

اهدای عضو، آخرین فداکاری یک سرباز وطن

پیکر سرباز وظیفه محمد حصاری که بر اثر سانحه رانندگی به کما رفته و دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز برای اهداء عضو به تهران منتقل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، این سرباز از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن بود که دوشنبه ۲۸ تیرماه امسال در تصادف رانندگی در بخش نشتارود، دچار مرگ مغزی شده بود.

محمد حصاری 10 روز در بیمارستان شهید رجایی تنکابن تحت مراقبت های پزشکی قرار داشت تا اینکه بر اساس نظر پزشکان معالج، مرگ مغزی این سرباز تائید می شود.

پیکر این سرباز وطن با موافقت خانواده اش برای اهداء عضو به بیماران نیازمند، صبح امروز به بیمارستان امام خمینی ( ره) تهران منتقل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
بچه نیشابور بود دوست من بود برا خاکسپاری میارنش نیشابور :(:(:(
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
روحش شاد براش از خدا آمرزش بخواین. پسرخالشم ، محمد پسر خیلی باحالی بود از اونایی که حتی نمیخوای یه لحظه بدونش باشی با مرام اونقد دلم تنگ شده براش که حاضرم نصف عمرمو بدم ولی یه روز دیگه مثه بچگیمون تو قطن آباد نیشابور باهم باشیم حاظرم شرط ببندم که اگه شما هم با این جوون بودین الان های های به حالش گریه میکردین با این که از پیشمون رفته ولی افتخار میکنم چنین پسرخاله ای داشتم که با اهدای اعضاش نامش همیشه تو دل آشنا و دوست خواهد موند کاش عکس این اهدا کننده ی عضو رو تو سایتتون میذاشتین تا مردم بفهمن چه کسیو از دست دادن سرباز وطن اهدای عضو کرد محمد حصاری روحت شاد یادت گرامی برای آرامش روحش صلوات
آخرین اخبار