رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از لزوم برنامه ریزی و هماهنگی کامل مسئولان در عتبات دانشگاهیان در این سفر خبر داد.

محمدرضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به لزوم برنامه ریزی و هماهنگی کامل مسئولان و عوامل عتبات دانشگاهیان در سراسر کشور، هر ساله همایشی با حضور مسئولان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، مدیران، روحانیون و دست اندرکاران عتبات دانشگاهیان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم مباحثی نظیر مسائل اجرایی و نحوه برگزاری این حرکت عظیم فرهنگی نکاتی به وسیله مسئولان ستاد مطرح شد. 

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور تصریح کرد: ۹۳ هزار نفر برای پانزدهمین دور سفر به عتبات ثبت نام کرده که در نهایت تلاش توانستیم تنها برای ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر مقدمات سفر را مهیا کنیم.

وی با بیان اینکه در سه ماه مرداد، شهریور و مهر زائران عتبات عالیات در قالب ۱۴ کاروان دانشگاهی از مازندران اعزام می شوند، افزود: در دوره قبل، هشت کاروان از دانشگاهیان اعم از دانشجو و استاد اعزام شدند اما در این دوره ۱۴ کاروان اعزام داریم  و ۶۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

فقیهی یادآورشد: برای قشر دانشگاهی طی تفاهم نامه با یکی از بانک های دولتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای زائران پروازی و یک میلیون تومان نیز برای زائران سفر از طریق زمینی تسهیلات تعلق می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.