اصفهان؛

ضرب و شتم مأمور شهرداری دامنه

در پی حمله افراد ناشناس به مأمور شهرداری دامنه، عده از اهالی این شهر با حضور در فرمانداری و دادگستری فریدن به این موضوع اعتراض کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پس از آنکه افراد ناشناس روز گذشته با حمله به مامور شهرداری دامنه، یکی از شهرهای توابع شهرستان فریدن، اقدام به ضرب و جرح وی کردند، عده‌ای از اهالی این شهر با حضور در دادگستری و فرمانداری فریدن مراتب اعتراض خود را نسبت به ناامنی‌های اخیر به دادستان و فرماندار فریدن رساندند.

امیر خانی رئیس شورای اسلامی شهر دامنه در این رابطه اظهار کرد: در این دیدارها فرماندار و دادستان فریدن قول پیگیری سریع و برخورد قاطع با هنجارشکنان را دادند.

وی عدم وجود کلانتری در این شهر را یکی از معضلات این شهر عنوان کرد و افزود: متاسفانه با شیوع حاشیه نشینی در دامنه و اختلاط فرهنگی به وجود آمده در شهر، مدتی است که شاهد نزاع‌هایی هستیم که امنیت شهر را به خطر انداخته است.

رئیس شورای اسلامی شهر دامنه در پایان با بیان این که مشکلات بهداشتی و شیوع انواع بیماری‌ها در بین حاشیه‌نشینان از دیگر معضلات این شهر است، همکاری همه ارگان ها و نهادهای مسؤول در شهرستان را برای حل این مشکل خواستار شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.