کاظمی: برای بازی با پدیده تنها یک مصدوم داریم

سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: ما برای بازی فردا تنها یک مصدوم داریم اما درویشی احتمالا به جمع ما اضافه خواهد شد. به هر حال تنها چیزی که برای ما مهم است اینکه وی بتواند دوباره سلامتی خود را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل پدیده اظهار کرد: درباره بازی فردا نمی توانم حرف زیاد خاصی را بزنم هدف دو تیم مشترک است و دو تیم دوست دارند قدرت فوتبال مشهد را به ایران نشان دهند.  از سال گذشته چند بار با پدیده بازی دوستانه برگزار کرده ایم .

وی ادامه داد:  هر وقت ما نیاز به دیدار تدارکاتی داشتیم مهاجری به درخواست ما برای بازی تدارکاتی پاسخ مثبت داد می خواهیم همچنان برادری خودمان را حفظ کنیم. امیدوارم در بازی فردا انتظاری را که مردم از فوتبال مشهد دارند به نمایش بگذاریم .

سرمربی سایه جامگان در پاسخ به این سوال که آیا در بازی فردا با تیم پدیده محروم یا مصدومی دارند یا خیر؟ گفت:  ما برای بازی فردا تنها یک مصدوم داریم اما درویشی احتمالا به جمع ما اضافه خواهد شد. به هر حال تنها چیزی که برای ما مهم است اینکه او بتواند دوباره شرایط بازی کردن را پیدا کند.

کاظمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کارت itc  آندره نازاریو دروازه بان برزیلی برای بازی فردا صادر شده است یا خیر؟ پاسخ داد : من همیشه در رختکن و چند دقیقه پیش از شروع بازی نفرات داخل میدان را اعلام می کنم . البته ITC این دروازه بان برزیلی صادر شده و  او هم می تواند بازی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار