آبادان؛

جاودانه ماندن راه شهدا

راه و یاد شهدا همیشه جاودانه خواهد ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شادگان گفت: هر چند شهدا از خون خود در راه دفاع از کشور و استقلال میهن عزیزمان گذشتند ولی راه و یادشان همیشه جاودانه خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مجید شرفی در مراسم تشیع شهدای گمنام در شادگان افزود: شهدا در راه ارزش های انقلاب اسلامی از جان شیرین خود گذشتند و آن را در راه اسلام و نظام فدا کردند و امروز بر همه ما وظیفه است که این خونها را پاس بداریم و از خانواده معظم آنها تجلیل و تکریم کنیم.

وی گفت: امروز هر گامی در راستای خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا برداریم، باز هم در مقابل شهیدان و خانواده معززشان مدیونیم.

امام جمعه شادگان افزود: شهدا با دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به تکلیف خود عمل کردند و امروز حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل های آینده از وظایف سنگین مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام شرفی گفت: شهدا نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند هر چند آنان از خون خود در راه دفاع از کشور و استقلال میهن عزیزمان گذشتند ولی راه و یادشان همیشه جاودانه خواهد ماند.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت و اعتلای خود را مدیون شهیدان و خانواده آنان می داند و ما نیز باید تلاش کنیم تا با تمام وجود در خدمت خانواده معظم شاهد و ایثارگر که در راه مسیر دفاع از ارزش های اسلامی همواره پیشگام بوده اند باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.