مهدوی نیا: شانس کسب مدال در ریو را داریم

سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین گفت: عملکرد بهروزی راد در حدی است که انتظارات تا کسب مدال بالا برده است.

مهدوی نیا: شانس کسب مدال در ریو را داریممسعود مهدوی نیا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با توجه به روند رو به رشدی که شهلا بهروزی راد داشته است و توانسته تمام نکات کادر فنی را اجرا کند انتظارات مسئولین و فدراسیون را افزایش داده و امیدواریم بتواند مدال پارالمپیک را بدست آورد.

وی ادامه داد: با تعاملی که میان فدراسیون قایقرانی و جانبازان و معلولین اتفاق افتاد قایقی که از نظر فنی بسیار بالا است و به قایق ریو معروف است برای تمرین و حضور در پارالمپیک تهیه شد و تاآر این هفته به دست ما می رسد و تمرینات بهروز راد با این قایق انجام خواهد شد.

مهدوی نیا افزود: در فصل بهار تمرین استقامت در سرعت را تمرین کردیم و اکنون برنامه سرعت را در اردوهای تیم پیگیری می کنیم تا بهروزی راد بتواند در این گزینه نیز نقاط ضعف خود را رفع کند.

وی تصریح کرد:در اردوهای پایانی به دنبال افزایش آمادگی جسمانی بهروزی راد هستیم تا در مسابقات ریو در اوج آمادگی باشد.

سرمربی تیم ملی قایقرانی در پایان خاطر نشان کرد: ورزش قابل پیش بینی نیست و نباید فراموش کرد که این نخستین تجربه تیم قایقرانی ایران در پارالمپیک است و زمانی می توان با قطعیت در مورد کسب مدال صحبت کرد که بهروزی راد در اوج شرایط خود باشد اما قول می دهم که تمام تلاش مان را برای افتخار آفرینی در ریو خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار