اصفهان؛

شکست تیم جوانان پدیده سپاهان اصفهان

تیم جوانان پدیده سپاهان اصفهان با نتیجه یک بر دو مغلوب تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دو تیم جوانان پدیده سپاهان و تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در دیداری تدارکاتی به میزبانی ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم رفتند که در یک بازی نزدیک نماینده اصفهان با نتیجه یک بر دو مغلوب شاگردان عباس چمنیان شد. تک گل پدیده سپاهان را نیما دهقان به ثمر رساند. گفتنی است رده سنی نوجوانان در تیم ملی همان جوانان در مسابقات استانی می باشد.

جعفر کشاورز مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده سپاهان پیرامون این بازی تدارکاتی اظهار داشت: این بازی به کمک صادق عبدالملکی مربی تیم پدیده برنامه ریزی شد که مسابقه خیلی خوب و دارای بار فنی بالایی بود و کادر فنی تیم ملی از این دیدار تدارکاتی رضایت کامل داشتند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه به ما دیر اعلام کردند ما 50 دقیقه قبل از بازی به شهر یزد رسیدیم و بچه ها با اینکه خسته بودند و شرایط آب و هوایی مناسب نبود بچه های ما بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده سپاهان تصریح کرد: تا دقیقه 70 با نتیجه یک بر صفر از تیم ملی جلو بودیم اما شرایط طوری پیش رفت که دو گل دریافت کردیم و بازنده این دیدار شدیم، اما نتیجه برای ما مهم نبود و برای ما افتخار بود که در اولین بازی تدارکاتی، در یک اردوی برون استانی با تیم ملی نوجوانان دیدار کنیم، چراکه هر تیمی شایستگی بازی تدارکاتی با تیم های ملی ندارد.

جعفر کشاورز در پایان تاکید کرد: در این بازی ما فقط خودمان را ندیدیم و با یک تیم خوب جلوی ملی پوشان رفتیم و به نوعی کمک به تیم ملی کردیم چراکه تیم دست و پا بسته ایی نبودیم و تیم ملی به اذعان چمنیان سرمربی این تیم محک خوبی خورد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۴۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
ای واااای
آخرین اخبار