اهواز؛

دیدار آبی‌ پوشان لیگ برتر درهفته دوم

استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه غدیراهواز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 20 و 45 دقیقه   در ورزشگاه غدیر به مصاف هم می‌روند. هفتمین دیدار این دو تیم در حالی برگزار می‌شود که استقلال تهران تاکنون نتوانسته در اهواز، استقلال خوزستان را شکست دهد .

استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی شروعی امیدوارکننده در لیگ شانزدهم داشت و در تبریز توانست دوبار از شکست در برابر تراکتورسازی فرار کند وبه نتیجه 2 بر 2 رضایت دهد. اما استقلال تهران  در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کردو برای قهرمانی می‌خواهد به حداکثر امتیازات خود دست پیدا کند که در نخستین گام، نتوانست از شاگردان علی دایی در نفت بگذرد و به یک امتیاز قناعت کرد.

پرگل ترین دیدار دو تیم در سال‌های اخیر با نتیجه 4 بر 4 در لیگ چهاردهم رقم خورد و در اهواز بازی دو تیم با این نتیجه به پایان رسید. هر دو تیم نسبت به فصل گذشته در رأس کادر فنی تغییراتی داشتند و از مربیان جوان بهره برده‌اند. پورموسوی نخستین تجربه خود به عنوان سرمربی را در لیگ تجربه می‌کند و مربی محبوب تهرانی‌ها نیز برای نخستین بار به عنوان سرمربی استقلال تهران در لیگ برتر شرکت می‌کند .

محمدطیبی با 700 میلیون و زهیوی و پورقاز 600 میلیون گران‌ترین بازیکنان مدافع عنوان قهرمانی هستند و امید ابراهیمی، خسرو حیدری، مهدی رحمتی و مگویان 4 بازیکن گران‌قیمت استقلال با قرارداد یک میلیارد و 200 میلیون تومان هستند .

رابسون جانواریودفاع برزیلی استقلال تهران و دیوید سیلوا ساکونی از استقلال خوزستان دو بازیکنی هستند که در هفته نخست لیگ شانزدهم به دلیل صادر نشدن آی‌تی‌سی نتوانستند تیم‌های خود را همراهی کنند از این هفته می‌توانند، برای آبی‌های پایتخت و خوزستان به میدان بروند .

تعلیق محرومیت مهدی رحمتی و پایان دوران مصدومیت جان‌فزا دو اتفاق ویژه در پیش از برگزاری این مسابقه است که به احتمال فراوان روی ترکیب دو تیم تأثیر می‌گذارد .

منصوریان پیش از بازی با بیان این گفته که «اگر تماشاگران استقلال خوزستان به من فحش دادند، باید محروم شوند»، دوباره التهابی در خوزستان ایجاد کرد که سرمربی استقلال خوزستان درباره آن گفت: این بازی برای ما حساسیتی ندارد. در این مدت شاهد بودید که مکان بازی با تراکتورسازی تغییر کرد، اما بدون هیچ اعتراضی احترام گذاشته و بازی کردیم. برای این بازی هم مهدی رحمتی هم بخشیده شد ولی من از هواداران خوزستانی می‌خواهم که به آرامش بازی کمک کنند .
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.