مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: سه قهرمانی برای سپاهان آوردم اما مسئولان این باشگاه در حقم بی‌معرفتی کردند.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکایت از باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل مشکل مالیاتی گفت: سه سال برای سپاهان زحمت کشیدم و در این سه سال، سه قهرمانی در لیگ برتر با سپا‌هانی‌ها کسب کردم اما مسئولان باشگاه سپاهان مالیاتی را که طبق قرا‌ردادم به عهده گرفته بودند پس از گذشت 5 سال پرداخت نکردند و این امر مشکلات زیادی را برای من به ‌وجود آورده است.


وی افزود: رفتار باشگاه سپاهان با من در رسم مرام و معرفت نیست، این باشگاه باید به تعهدات خود عمل می‌کرد اما تا کنون قو‌ل های خود را زیر پا گذاشته و مشکلات زیادی را برای من به وجود آورده است  به همین دلیل به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردم و اطمینان دارم با توجه به ‌مستنداتی که در اختیار من است، این کمیته حق را به من می‌دهد.

مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس درباره پیگیری مطالبات خود از باشگاه نفت تهران اظهار کرد: این باشگاه هم مبلغ زیادی به من بدهکار است و امیدوارم در نشستی که و‌کیلم با مسئولان باشگاه نفت برگزار می‌کند، موضوع پرداخت مطالباتم مشخص شود. در غیر اینصورت از نفت تهران هم شکایت می‌کنم.

حسینی در مورد دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان گفت: هرچند ما در بازی هفته گذشته در مقابل سا‌یپا به برتری رسیدیم و فولاد از ماشین سازی شکست خورد اما این موضوع دلیل نمی‌شود تا حریف را دست کم گرفته و خود را از پیش برنده بدانیم. فولاد تیم جوان و استخوان داری است که با هدایت نعیم سعد‌اوی روزهای خوبی در لیگ برتر پیش رو دارد. 

وی ادامه داد: شناختی که نعیم سعد‌اوی از پرسپولیس دارد سختی کار ما را مقابل فولاد افزایش می‌دهد به همین دلیل باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا با انجام یک فوتبال زیبا  و تماشاگر پسند، ضمن کسب 3 امتیاز بازی بار دیگر دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در پایان در مورد حضور پرشمار هواداران این تیم در نخستین بازی که به میزبانی سر‌خپوشان پایتخت برگزار می‌شود گفت: تنها می‌توانم از هواداران پرسپولیس به خاطر حمایتهای بی نظیر‌شان تشکر کنم. امیدوارم با انجام یک بازی زیبا بار دیگر هواداران پرسپولیس را خوشحال کرده و روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم.



انتهای پیام/
برچسب ها: حسینی ، سپاهان ، شکایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار