"مارک کیوبن" با اعلام حمایت از "هیلاری کلینتون" به "دونالد ترامپ" پشت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ان بی سی؛ "مارک کیوبن،" سرمایه‌دار یهودی آمریکایی، رسما از ریاست جمهوری "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات‌ها، اعلام حمایت کرد و با ادای سخنانی علیه "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواهان، همه را شگفت‌زده کرد.

اعلام حمایت سرمایه‌دار مطرح یهودی از هیلاری کلینتون

کیوبن نخستین بار روز شنبه از طریق صفحه توییتر خود اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2016 (آبان) به هیلاری کلینتون رای می‌دهد و از ارائه کمک مالی به وی در جریان این انتخابات دریغ نخواهد کرد.

این جوان یهودی از خبره‌ترین سرمایه‌داران نسل جدید آمریکا محسوب می‌گردد. وی هم اکنون ۲٫۳ میلیارد دلار ثروت دارد. او به داشتن زبانی تند و شخصیتی جنجالی معروف است، بطوریکه تا کنون نزدیک به ۲ میلیون دلار توسط اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا بخاطر فحش و ناسزاگویی به داوران بازیهای ان بی ای جریمه شده است.

اعلام حمایت سرمایه‌دار مطرح یهودی از هیلاری کلینتون

کیوبن در سخنرانی آخرین شب از گردهمایی حزب دموکرات با زبانی توهین‌آمیز درباره ترامپ سخن گفت که با استقبال گسترده حاضران مواجه شد. وی انتخاب ترامپ به عنوان نامزد نهایی حزب جمهوری‌خواه را انتخابی به دور از عقل و منطق دانست. کیوبن درباره ترامپ گفت: می‌دانید ما در پیتسبرگ، شهری در ایالت پنسیلوانیا، به امثال ترامپ چه می‌گوییم؟ یک احمق تمام عیار ! بله کل جهان را بگردید احمق‌تر از ترامپ پیدا نخواهید کرد.

کیوبن در توضیح اینکه چرا حمایت از کلینتون را برگزید گفت: ترامپ واقعا من را می‌ترساند. من واقعا امیدوار بودم او متفاوت از دیگران باشد و به دلیل اینکه یک فعال اقتصادی بزرگ است فکر می‌کردم فرصت خوبی است تا دولت را در آمریکا در دست بگیرد؛ اما گذشت زمان نشان داد او هیچ کاری از پیش نمی‌برد.

کیوبن به دیدار چند ماه پیش خود با ترامپ اشاره کرد و گفت: به او گفتم نیاز به یادگیری و مطالعه بیشتری دارد.

کیوبن از دوستان قدیمی "بیل کلینتون،" رئیس جمهور سابق آمریکا، به حساب می‌آید و هیچ درو از ذهن نبود که از همسر بیل نیز حمایت کند. کیوبن روز پنجشنبه زمانیکه هنوز هیلاری کلینتون سخنرانی نهایی خود را در گردهمایی دموکرات‌ها انجام نداده بود، نزد "جان پادستا،" رئیس کمپین تبلیغاتی کلینتون، رفت و به او گفت آماده است تا هر همکاری را با این کمپین داشته باشد. کلینتون در سخنرانی روز شنبه از همکاری و مساعدت کیوبن تشکر و قدردانی کرد و گفت: او نمونه یک رویای امریکایی است. کیوبن می‌داند هر اندازه یک رویا بزرگتر باشد، می‌توانید آن را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
سگ وسگ توله
آخرین اخبار