اصفهان؛

تجربه مهیج تابستانی در کنار خانواده

جشنواره خانوادگی "همبازی همشهری" مدیریت تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در محل باغ غدیر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: این جشنواره از تاریخ 14 الی 29 با محوریت بازی‌ در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

سید ابراهیم حسینی با اشاره به اینکه بخش کودک این طرح در رده سنی 4 تا 12 سال است، افزود: در این قسمت تعداد 17 ابربازی با محتوای علمی، آموزشی و نیازمندی‌های اصلی کودکان گنجانده شده که سناریو و ایده بخشی از این بازی‌ها از خودمان است.

وی افزود: در بخش بزرگسالان که رده سنی 15 تا سنین قبل از سالمندی را شامل می‌شود تعداد 25 ابربازی شامل بازی‌های فکری، هیجانی، سرعتی برای شهروندان اصفهانی درنظر گرفته شده که شرکت کنندگان در جشنواره متناسب با سلیقه و تیپ شخصیتی خود می‌توانند بازی مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند و بازی‌هایی ویژه بخش سالمندان برای آنها حس نوستالژی داشته و نیازهای آنها را برطرف می‌کند.

مدیر امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی با اشاره به اجرای 40 ابربازی ادامه داد: بخش ثبت رکورد در مهارت های مختلف انسانی، مسابقات فوتبال در دو قالب فوتبال دستی انسانی و فوتبال دستی 32 نفره و بازارچه بازی از جمله طرح هایی است که هر شب در این جشنواره برگزار می شود.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.