اهواز؛

افزایش تعرفه خدمات بیمارستان کرمی اهواز

بر اساس مصوبه هیات وزیران تعرفه خدمات تشخیصی درمانی برای بیمارستان های عمومی غیر دولتی ابلاغ و از اول تیر عملیاتی شد که افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس بیمارستان آیت اله علامه شیخ کرمی اهواز گفت: افزایش چشمگیر تعرفه خدمات در این بیمارستان بر اساس ابلاغ تعرفه خدمات تشخیصی درمانی مصوب هیات وزیران برای بیمارستان های عمومی غیر دولتی از جمله بیمارستان علامه کرمی بوده است.

محمد رضا دشت بزرگ در خصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص نیمه خصوصی شدن بیمارستان اظهار کرد: طبق روال همه ساله، بر اساس مصوبه هیات وزیران در تاریخ بیستم خرداد، تعرفه خدمات تشخیصی درمانی برای بیمارستان های عمومی غیر دولتی ابلاغ و از اول تیر عملیاتی شد که افزایش چشمگیری داشته است.

دشت بزرگ بیان کرد: مددجویان کمیته امداد به صورت رایگان و غیر مددجویان بر اساس تعرفه بیمارستان های عمومی غیر دولتی از خدمات این بیمارستان استفاده می کنند.
وی  ادامه داد: تعرفه های بیمارستان های عمومی غیر دولتی کمی از بیمارستان های دولتی بیشتر است.

رئیس بیمارستان آیت اله علامه شیخ کرمی اهواز اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تحول سلامت، زایمان طبیعی برای مددجویان و غیر مددجویان در این بیمارستان به صورت رایگان انجام می شود.

دشت بزرگ خاطر نشان کرد: بیمارستان علامه کرمی اهواز دارای 185 تخت فعال، ICU، CCU، NICU، داخلی مردان و زنان، جراحی مردان و زنان، مغز و اعصاب، اتاق عمل، زایشگاه، آزمایشگاه، اورژانس و دیگر بخش ها است و روزی یک هزار نفر به بخش های مختلف بیمارستان مراجعه می کنند.

گفته می شود، متاسفانه در مراجعه همشهریان در دو روز گذشته به بیمارستان علامه کرمی اهواز، بدون هیچگونه اطلاع رسانی قبلی و تنها هنگام مراجعه به صندوق برای پرداخت هزینه ها به آنها اعلام شده که بیمارستان تبدیل به نیمه خصوصی شده و بخشی از آن به خصوصی واگذار شده است.

انتهای پیام /و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ف
۰۳:۱۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
سلام وقتتون‌بخیر.چندساله که کمیته امداد کارت درمان رو از مددجوهاگرفته و باطل کرده باچه مدرک و سندی میتونیم به بیمارستان مراجعه کنیم و رایگان ویزیت بشیم یا خدمات دریافت کنیم!؟
Iran (Islamic Republic of)
ف
۰۳:۱۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
سلام وقتتون‌بخیر.چندساله که کمیته امداد کارت درمان رو از مددجوهاگرفته و باطل کرده باچه مدرک و سندی میتونیم به بیمارستان مراجعه کنیم و رایگان ویزیت بشیم یا خدمات دریافت کنیم!؟