ساری،

پلمب بیش از دو هزار و 829 واحد صنفی متخلف در مازندران

بیش از دو هزار و 829 واحد صنفی متخلف درچهارماه امسال در مازندران پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رئیس پلیس امنیت عمومی استان مازندران گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در سطح واحدهای صنفی و اماکن عمومی، طرح ویژه نظارت بر اماکن عمومی و واحد های صنفی از امروز در سطح استان آغاز شد.

سرهنگ حسن تقوی گفت: بیش از دو هزار و 829 واحد صنفی متخلف چهار ماه گذشته بسته شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران با اشاره به کشف بیش از 14 کیلوگرم موادمخدر، 26 هزار عدد انواع مواد محترقه و 131 هزار نخ سیگار قاچاق در این مدت، افزود:23 تالار و 243 قهوه خانه و سفره خانه سنتی متخلف نیز در این مدت بسته شدند.

سرهنگ حسن تقوی درباره تولیدوعرضه پوشاک نامتعارف دربرخی فروشگاه ها، گفت: برابرقانون مصوب سال ۶۵، تولید، توزیع و فروش لباس هایی که علائم مشخصه گروه های ضداسلام دارند جرم است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان، تعطیلی محل کسب برای فروشنده از سه تاشش ماه و جریمه نقدی بین۵۰۰ هزار تای ک میلیون ریال را از جمله مجازات های وارد و یا تولیدکنندگان پوشاک های نامتعارف اعلام کرد.

سرهنگ تقوی، حک تصاویر مبتذل که عفت عمومی را خدشه دار می کند، نوشته های لاتین که خیلی از افراد از معنای آن بی اطلاع هستند و نیز نشان و پرچم کشورهای بیگانه از شاخصه های پوشاک نامتعارف است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار