حاشیه سازی داوران لیگ برتر

اصفهانیان:داوران خاطی محروم می شوند

رئیس کمیته داوران گفت:داوران تحریم کننده حامی مالی کمیته داوران به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی معرفی می شوند و به طور حتم محروم خواهند شد.

رئیس کمیته داوران فدارسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبر نگاران جوان در خصوص تحریم حامی مالی کمیته داوران توسط داوران لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: موضوع تحریم حامی مالی کمیته داوران را شنیده ام و قرار است دپارتمان داوری گزارش کاملی از این اتفاق به کمیته داوران بدهد تا قادر به تصمیم گیری باشیم.
 
وی افزود: طبق اظهارات داوران 20 دقیقه مانده به شروع بازی ها به داوران اعلام می شود که روی لوگو حامی مالی چسب زده شود اما اینکه چه کسی دستور داده هنوز مشخص نیست.
 
فریدون اصفهانیان اظهار کرد: فدراسیون حساب و کتاب دارد. داوران و یا هر شخص دیگری که اعتراض دارد باید از راه های قانونی با مسئول مربوطه برای رفع مشکلش صحبت کند.
 
وی ادامه داد: اینکه افرادی داوران را تحریک کنند و به دنبال منافع شخصی باشند چیز خوبی نیست و داوران باید هوشیار باشند، بازیچه دست منفعت طلبان نشوند. 

رئیس کمیته داوران در خصوص محروم شدن داوران تحریم کننده حامی مالی کمیته داوران بیان کرد: قطعا با داوران خاطی برخورد می شود و همه آنها به کمیته اخلاق و انظباطی فدراسیون فوتبال معرفی می شوند.
 
وی ادامه داد: اگر مسئولان انضباطی به این نتیجه برسند که داوران خاطی از قضاوت در لیگ محروم شوند، مشکل کمبود داور نخواهیم داشت.
 
رئیس کمیته داوران در خصوص لباس های جدید داوران لیگ برتر گفت: هر سال قبل از شروع لیگ برتر لباس جدید به داوران داده می شود و امسال به دلیل حاضر شدن دیر هنگام لباس ها داوران در هفته اول لیگ برتر با لباس های قدیمی در زمین حاضر شدند اما لباس های جدید با طرح جدید تهیه شده تا در اختیار داوران قرار می گیرد که در ادامه لیگ از آنها استفاده کنند.
 
عضو هیئت رئیسه فدارسیون فوتبال در خصوص تشکیل جلسه فدارسیون فوتبال هم خاطر نشان کرد:هنوز زمان تشکیل جلسه به ما اعلام نشده است و اگر نیاز به جلسه باشد رئیس فدارسیون اعلام میکند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار