تبریز؛

افزایش صادرات دارویی به جمهوری خودمختارنخجوان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی از افزایش صادرات اقلام دارویی به نخجوان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نواداد در نشست مشترک کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان آذربایجان شرقی و جمهوری خودمختار نخجوان گفت: در حال حاضر شرایط بسیار مناسبی برای اجرای پروژه‌های مشترک سرمایه‌گذاری بین نخجوان و آذربایجان شرقی وجود دارد.

وی با ابراز خرسندی از توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین استان آذربایجان شرقی و جمهوری خودمختار نخجوان در سال‌های اخیر افزود: توسعه روابط دوطرفه با اجرای پروژه‌های مشترک وارد مرحله جدیدی شده است و باید از فرصت‌های موجود به بهترین شکل استفاده کرد.

نواداد با اشاره به همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع دارویی، از امکان افزایش صادرات اقلام دارویی آذربایجان شرقی به نخجوان از 150 قلم به 500 قلم خبر داد.
 
معاون استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست از زمینه‌های مناسب همکاری بین آذربایجان شرقی و نخجوان در زمینه کشاورزی و راه‌آهن سخن گفت و افزود: توسعه روابط با جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان اهمیت فوق‌العاده‌ای برای جمهوری اسلامی ایران و استان آذربایجان شرقی دارد.

منصور آیرم، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان هم در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی موجود در جمهوری خودمختار نخجوان، از این جمهوری به عنوان پل ارتباطی ایران با جمهوری آذربایجان و کشورهای حوزه قفقاز نام برد و گفت: کنسولگری ایران با تمام توان آماده همکاری با کارآفرینان دو طرف برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.