دبیرکل جبهه ایستادگی گفت: محمدرضا عارف یکی از گزینه‌های درجه یک اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری 96 است.

شیدالله حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون احتمال ورود محمدرضا عارف به انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: قطعا جریان اصلاحات در انتخابات آتی حضوری فعال خواهد داشت و عارف یکی از کاندیداهای اصلی آنان خواهد بود.

دبیرکل جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه عارف روند رو به رشدی را در عرصه سیاست طی کرده است، اظهار داشت: در انتخابات مجلس دهم عارف توانست نفر اول در تهران شود و نباید صرفا از شکست وی در تصدی ریاست مجلس سخن گفت.

وی با بیان اینکه منظور بنده از چنین سخنانی این نیست که قطعا عارف وارد انتخابات 96 می‌شود، تصریح کرد: مسلما چهره‌های اصلی هر جریانی چند تن بیشتر نیستند و بر این اساس عارف یکی از گزینه‌های درجه یک اصلاحات است.

حبیبی با انتقاد از کسانی که از تعبیر بی‌کلاه ماندن سر عارف در بزنگاه‌های سیاسی سخن می‌گویند، اظهار داشت: برخی از این لحاظ عارف را مرد اخلاق می‌نامند در حالی که تحلیل اخلاقی انصراف‌ وی به نفع یکی دیگر از کاندیداهای جریان اصلاحات، به هیچ وجه درست نیست؛ چرا که در چنین مواقعی وزن جریان‌ها و تفکرات آنان تعیین کننده است.

دبیرکل جبهه ایستادگی در ادامه گفت: قطعا چنین تصمیماتی با توجه به شرایط موجود و وزن عارف در اردوگاه اصلاح‌طلبی اتخاذ شده است و عقلانیت سیاسی ایجاب می‌کند که طیف شما قدرت مانور داشته باشد،.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این مهم شاید لازم باشد برخی افراد کنار بروند و به دیگر اعضای طیف اجازه ظهور دهند و آن را نباید استفاده ابزاری از ظرفیت برخی چهره‌های شاخص سیاسی تلقی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار