ساری،

قوت قلب سرپرست به پلنگ

کادر فنی در کنار رضا یزدانی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: شرایط آمادگی روانی و جسمانی رضا یزدانی برای کادر فنی مهم است.

علی بیات افزود: برای کادر فنی مهم است که اتفاق المپیک 2012 لندن، دیگر برای یزدانی تکرار نشود و بتواند در المپیک 2016 برزیل، ضمن افتخارآفرینی، مدال خوشرنگ المپیک را نیز در کارنامه ورزشی خود به ثبت برساند.

وی گفت: رضا یزدانی، از با تجربه ترین کشتی گیران حال حاضر کشور است. برای ما مهم است که یزدانی با آمادگی نسبی و در شرایط مناسبی راهی رقابت های المپیک شود از این رو تا زمان باقی مانده به المپیک، برای تحقق این امر تلاش می کنیم.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد افزود: یزدانی دو دوره در المپیک شرکت کرد، در دوره قبلی، می‌توانست افتخارآفرین باشد، اما با توجه به مصدومیتی زانو، در آخرین لحظات مدال المپیک را از دست داد.

بیات گفت: یزدانی پس از عمل جراحی زانو، در مسابقات جهانی، توانست صاحب مدال خوشرنگ طلا شود.

وی افزود: طبیعی است که فدراسیون پزشکی نگاه تخصصی به این موضوع داشته باشد، اما کادرفنی بنا به وظیفه خود در کنار یزدانی قراردارد و نهایت تلاش خود برای رسیدن وی به المپیک به کار گرفته است.

پیش از این ریس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی درباره این کشتی گیر گفته بود: کمیته ویژه پزشکی زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی برای بررسی امکان حضور رضا یزدانی در المپیک تشکیل می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.