معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

به زودی مخازن تفکیک زباله از خیابان جمع آوری می‌شود/تفکیک از خانه

با هدف اجرای بهتر طرح تفکیک پسماند از مبداء، مخازن تفکیک زباله تا چند ماه دیگر از معابر شهری جمع آوری و به منازل تحویل و پسماند از خانه ها تفکیک شده خارج می شود.

به زودی مخازن تفکیک زباله از خیابان جمع آوری می‌شود/تفکیک از خانه
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با حضور در منطقه یک در جریان روند فعالیت های این منطقه قرار گرفت و با اعلام خبر فوق اظهار داشت: تا چند ماه آتی تفکیک پسماند از مبداء با جدیت بیشتری آغاز می شود به طوری که مخازن تفکیک زباله از خیابان ها جمع آوری و شهروندان موظف به تفکیک پسماند از منازل خود هستند.

وی گفت: اولویت این طرح و واگذاری مخازن از شهرک ها آغاز می شود و سپس در مدارس، اماکن نظامی، تجاری ،ساختمان های بلند مرتبه و... به اجرا می رسد.

یزدانی مستند سازی سرانه های خدمات شهری در محلات را از دیگر برنامه ها خواند و گفت: به زودی چند گروه سرانه های مربوط به خدمات شهری مانند وضعیت بوستان ها ، اسکان های کارگری، سرویس های بهداشتی و... را مستند می کنند و اگر تیم اجرایی خدمات شهری کار خود را به خوبی انجام دهد، دیگر شهردار منطقه در گیر این برنامه ها ی ابتدایی نخواهد شد و به نقش حمایتی خود می پردازد.

وی با اعلام آمادگی در افزایش سرانه های خدمات رسانی چون میادین میوه و تره بار و آتش نشانی گفت: ما آمادگی داریم با معرفی زمینی مناسب از سوی مناطق نقشه و طراحی های لازم را انجام دهیم و میادین میوه و تره بار و یا ایستگاه های آتش نشانی را در محلات شهر توسعه دهیم.

فخرالدین سلیمانی شهردار منطقه یک نیز در این جلسه تهیه شیوه نامه ای از نقاط مورد نیاز به بازسازی و ترمیم در محلات و یکپارچگی کار پیمانکار هر ناحیه، تهیه تجهیزات مدرن برای برف روبی، تغییر سیستم بازیافت از صورت کلان به صورت خرد، تهیه چیپرهای بزرگ برای خرد کردن سرشاخه ها در مناطق شمال تهران و... را در دستور کار منطقه دانست و اجرای آن را مستلزم همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران عنوان کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.