مهاباد؛

کشف انبار جمع آوری لوازم خانگی قاچاق در میاندوآب

یک انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق شناسایی و کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت : در پی کسب خبر و تحقیقات ماموران انتظامی مبنی بر این که یک دستگاه کامیون باری در داخل شهر میاندوآب در حال تخلیه بار قاچاق به خودرو های سواری است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسن شیخ نژاد افزود : با بررسی موضوع و انجام تحقیقات پلیسی در این خصوص ، محل بارگیری انبار اصلی دپوی کالای قاچاق واقع در یکی از محله های میاندوآب شناسائی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب بیان کرد: با هماهنگی مقام قضائی ، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با همکاری عوامل انتظامی در مجموع یکصد و 13 دستگاه لوازم خانگی شامل تلویزیون و کولر گازی در انواع مختلف کشف شد.

وی افزود : فردی که لوازم خانگی قاچاق را از شهرهای مرزی آذربایجان غربی وارد کرده بود ، قصد داشت این کالاها را با خودروهای سواری به شهرستانهای عمقی کشور انتقال دهد.

شیخ نژاد ارزش ریالی این کالاهای مکشوفه را سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این زمینه یک دستگاه کامیون باری توقیف و یک نفر نیز دستگیر شده و مراتب پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضائی شد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: کشف ، انبار ، کالای ، قاچاق ، میاندواب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.