مرادی: با آذربایجان، روسیه و تاجیکستان همگروه شدیم

سرپرست تیم ملی نوجوانان گفت: بازیکنان پس از اردوی یزد در استراحت بسر می برند و از روز جمعه 15 مردادماه وارد اردو می شوند.

مرادی: با آذربایجان، روسیه و تاجیکستان همگروه شدیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مرادی درباره اردوی آماده سازی یزد گفت: این اردو به میزبانی اداره کل ورزش جوانان استان یزد برگزار شد و کمپ تمرینی که در اختیار داشتم از امکانات خوبی برخوردار بود و با برگزاری اردو در رامسر و یزد توانستیم فضای متفاوتی را برای بازیکنان ایجاد کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در این اردو دو بازی دوستانه با تیم های امید پدیده سپاهان و فولاد مبارکه بافق انجام دادیم و به تمام بازیکنان در این دو دیدار فرصت بازی دادیم تا بتوانند به هماهنگی های لازم برسند. 

سرپرست تیم ملی نوجوانان در خصوص تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان گفت: این بازیها از 17 تا 23 مردادماه با حضور تیم های آلبانی، قزاقستان، تیم آکادمی کروزیلو برزیل، قرقیزستان، آذربایجان، ایران، روسیه و تاجیکستان در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود و ما با تیم های آذربایجان، روسیه و تاجیکستان همگروه شدیم. ملی پوشان نوجوان در اولین دیدار از این تورنمنت روز دوشنبه 18 مردادماه به مصاف تیم آذربایجان می روند.
 
مرادی در پایان گفت: بازیکنان از روز گذشته (11 مرداد) پس از اردوی یزد در استراحت بسر می برند و از روز جمعه 15 مردادماه جهت اعزام به قزاقستان وارد اردو می شوند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار