در نشست تدوین الزامات برای تحقق رفراندوم فلسطین مطرح شد؛

جریان سازش در سرزمین های اشغالی به عنوان پیمانکار رژیم صهیونیستی عمل می‌کند

در نشست الزامات اولیه برای رفراندوم فلسطین موضوعاتی همچون پیروزی فلسطینیان در همه پرسی مطرح شد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛احمد سروش نژاد کارشناس مسائل فلسطین در نشست تخصصی تدوین الزامات اولیه برای تحقق رفراندوم سرنوشت ساز فلسطین که در پژوهشگاه مطالعات جهان برگزار شد با اشاره به طرح رفراندومی که از 15 سال پیش مطرح شده ، عنوان داشت: اصل طرح رفراندومی که مطرح شده بر این مبنا است که در کل سرزمین فلسطین مردمی که از گذشته حضور داشتند ، در رفراندوم حضور یابند.

وی افزود: اگر طرح رفراندوم از سوی جامعه بین المللی پذیرفته شد، باید تلاش کنیم که چگونه آن را پیاده نمائیم.

کارشناس مسائل فلسطین با اشاره به اینکه جمعیت فلسطین حداقل 12 میلیون نفر در منطقه است گفت: اگر رفراندوم انجام شود ، فلسطینیان پیروز خواهند شد.

در ادامه این نشست سلمان رضوی پژوهشگر مسائل فلسطین گفت: کمتر از 25 درصد سرزمین های فلسطینی به مردم این کشور سپرده شده است.

رضوی ادامه داد: فلسطینیان در دهه 80 میلادی اولین انتفاضه را انجام دادند و سازمان ساف پیروزی‌هایی را بدست آورد و البته همه پیروزی‌های فلسطینیان به مدد مقاومت بدست آمده است.

در ادامه نشست تخصصی تدوین الزامات اولیه برای تحقق رفراندوم سرنوشت ساز فلسطین رضا روح الله زاده درباره موضوع رفراندوم اظهار داشت: اگر رفراندوم در فلسطین اجرا شود، این فلسطینیان هستند که پیروز خواهند شد.

وی با بیان اینکه جریان سازش در سرزمین های اشغالی به عنوان پیمانکار رژیم صهیونیستی عمل می کند، گفت: آمریکا هیچ تمایلی به حل موضوع  فلسطین ندارد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار