قزوین؛

حمایت از مردم از اولویت های شورای هماهنگی تبلیغات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حمایت از مردم را از اولویت های این شورا اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  در سالروز تاسیس این شورا در بین خبرنگاران گفت:از انجایی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، شورای یی مردم نهاد است ، این شورا همیشه قدر دان حضور پرشور،گسترده ، آگاهانه و حماسی ملت شریف ایران در راهپیمایی  ،تظاهرات و مناسبتهای انقلابی است.

حجت الاسلام قابل با اشاره به تاسیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در 12 مرداد  59 با فرمان امام خمینی (ره) افزود: وظیفه این شوراها  پاسداری و حفاظت از ارزشهای انقلاب اسلامی و معرفی محتوایی مناسبتهای انقلابی به مردم ست.

وی با بیان اینک دشمن تلاش می کند ما را از عقبه افتخار آمیزمان جدا کند افزود: اگر این مناسبتها به مردم معرفی شوند مردم در حفاظت و حمایت از انقلاب بیشتر در صحنه خواهند بود.

وی اضافه کرد:12 فروردین ،روز قدس ،سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)،7 تیر،17 شهریور ،8 شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و با هنر ،9 دی ،13 آبان و 12 بهمن و 22 بهمن از جمله روزهایی هستند که این شورا برای انها هر سال برنامه ریزی می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان وائمه جمعه را از برنامه های پیش روی این شورا در روزهای آینده بیان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار