رقابت بی‌ام‌و و بنز برای کسب عنوان نخست خودروساز لوکس در جهان

"بی‌ام‌و" با معرفی سدان سری 5 تا سال آینده، رقابت تنگاتنگی را با مرسدس کلاس "ای" که ماه مارس وارد بازار می‌شود، آغاز خواهد کرد.

رقابت بی‌ام‌و و بنز برای کسب عنوان نخست خودروساز لوکس در جهانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ، گروه خودروسازی مرسدس بنز در نیمه اول سال 2016 میلادی موفق شد عنوان خودروساز لوکس جهان را از آن خود کند. به همین منظور گروه خودروسازی "بی‌ام‌و" با تأکید بر تولید مدل‌های لوکس، متعهد شد تا پایان سال 2017 مدل جدیدی از سری 5 را معرفی کند.

رقابت این دو غول خودروساز جهان در حالی تشدید شده است که گروه مرسدس بنز با ارائه مدل‌های جدید سواری، مسابقه و لوکس موفق به کسب عنوان برتر خودروساز لوکس جهان شد.

ساشا گومل—تحلیلگر ارشد موسسه کامرزبانک—می گوید: "بی‌ام‌و" برای حفظ مقام نخست فروش خودروهایش تقلای زیادی می‌کند و به نظر می‌رسد در این مسیر موفق شود. چراکه تا سال آینده میلادی هیچ خودروسازی قرار نیست مدل پرفروشی عرضه کند و فرصت برای "بی‌ام‌و" فراهم است.

"بی‌ام‌و” در حال حاضر در چرخه ضعیفی از تولید قرار دارد. یکی از چالش‌های اصلی این خودروساز کاهش فروش محصولاتش در آمریکا و تغییر نظر مشتریان آمریکایی است. تمایل مشتریان آمریکایی به مدل‌های اس‌یووی (شاسی‌بلند) در شش ماه نخست سال جاری میلادی، موجب کاهش 9 درصدی فروش خودروهای "بی‌ام‌و" در آمریکا شد. به نظر می‌رسد، با معرفی سدان سری 5 "بی‌ام‌و" تا سال آینده، رقابت تنگاتنگی را با مرسدس کلاس "ای" که ماه مارس وارد بازار می‌شود، آغاز کند و از تأخیر فروش مدل جدید مرسدس بنز نهایت بهره‌برداری را انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
پس رقابت خودروسازای ایرانی چی میشه این وسط؟؟
خخخخخخخخخخ
آخرین اخبار